Dodatki telewizyjne i tv guide'y: Bauer kontratakuje

„Tele Tydzień", największy polski tv guide , ukaże się 21 listopada br. w odnowionej szacie graficznej i w większej objętości, donoszą Wirtualne Media.

Wydawnictwo Bauer błyskawicznie kontratakuje Agorę po wczorajszej premierze dodatku telewizyjnego w dzienniku „Nowy Dzień" (tu tekst o zagrożeniu jakie stwarza on dla dodatków telewizyjnych i tv guide'ów). Nowa formuła „Tele Tygodnia" (100 str.!) będzie promowana w kampanii reklamowej. W spocie telewizyjnym wystąpi aktorka Małgorzata Foremniak, informuje Bauer na swoich stronach internetowych.

Wybór najlepszych stacji telewizyjnych, w których Bauer wykupił spoty reklamowe (TVP1, TVP2, Polsat i TVN) świadczy o tym, że „Nowy Dzień TV" poważnie zaniepokoił niemieckiego wydawcę.

„Tele Tydzień" to lider sprzedaży i czytelnictwa na rynku kolorowych magazynów, informuje Bauer. Miesięcznie sprzedaje średnio 1,2 mln egz. czytanych przez prawie 6 mln czytelników.

> Wiedzieć więcej: Press (wydanie listopadowe), Brief, tu wczorajszy tekst z mojego blogu

Źródło: Wirtualne Media, Bauer

Tag:

Komentarze