USA: Magazyn dla mężczyzn „Sync" sprzedawał się w 250.000 egz. Za mało. Znika z rynku

Ci Amerykanie są naprawdę dziwni. Magazyn o objętosci 128 stron, dla mężczyzn, czyli dla trudnego, niewiernego czytelnika. Tematyka: gadżety high tech, czyli to co tygrysy lubią najbardziej.

Młody tytuł, perspektywiczny, wylansowany zaledwie w lecie 2004. Sprzedaż: 250.000 egz. , w tym 200.000 egz. w prenumeracie. Zespół redakcyjny: ok. 20 osób. Marzenie wydawców na całym swiecie! Ale nie w Stanach.

Wydawnictwo
Ziff Davis Media likwiduje „Sync". Grudniowy numer będzie ostatni.

Magazyn był zupełnie niezły. Ciekawe tematy. Niezłe strony internetowe (tu). Trochę macho, ale faceci (i niektóre kobiety) to lubią. Szkoda. 250.000 egz. to tylko 0,08% ludności USA. Tam, to za mało na dobry biznes...

Źródło: blog Le Phare

Tag:



Komentarze