Yahoo daje reklamodawcom narzędzie do porównania skuteczności reklamy w internecie i innych mediach

Yahoo oferuje reklamodawcom nową usługę do mierzenia skuteczności reklamy w internecie. W przeciwieństwie do narzędzi tego typu stworzonych przez Google i Microsoft, Yahoo idzie o krok dalej, dając możliwośc porównania reklamy on line i off line (prasa, radio, telewizja).

Reklama w sieci wzrośnie w USA o 28% w 2005 r. i osiągnie poziom 11,9 mld dolarów, 13,6 mld dolarów w 2006 r. i 15,1 mld dolarów w 2007 r., wg amerykańskiej agencji badawczej JupiterResearch.

Myśle, że nowa usługa Yahoo ma tak naprawdę na celu udowodnić przewagę reklamy w internecie nad reklamą w prasie, radiu i telewizji. Jeżeli sprawdzi się ona w praktyce, tradycyjne media będą tracić kolejne budżety reklamowe.

Źródło : CNET News.com (via Media Cafe)

Tag:

Komentarze