Posty

„Gazeta Prawna" zmienia formułę na wiosnę 2006 i przyśpiesza rywalizację z „Rzeczpospolitą" i „Pulsem Biznesu"

Niemcy: „Süddeutsche Zeitung" wydaje kolekcje książek napisanych przez własnych dziennikarzy

„Puls Biznesu": Czas uwolnić komórki i internet

Nawigacja jest kluczowym elementem design'u gazet

Polacy najchętniej kupują w Internecie bilety lotnicze

Darmowe gazety zastąpią dzienniki, wg szefa „Metropolu"

Prasa powinna jak najszybciej zacząć sprzedawać treść do telefonów komórkowych

Czy prasa będzie sprzedawać telefony komórkowe ze swoim logo?

„L'Equipe" wyświetli mecz piłki nożnej na swoim portalu internetowym

Chiny: Ponad 33 mln blogów

iPod lansuje darmowe video z ćwiczeniami

Google testuje nową technikę, by odebrać prasie ogłoszenia drobne

USA: Dzienniki oferują nowe formaty reklamowe

Boom telewizji interaktywnej w internecie

Powstało Stowarzyszenie Dziennikarzy i Mediów Internetowych

CNN interesuje się blogami

Scoopt, agencja fotograficzna dla amatorów z całego świata

Pracownicy „Liberation" informują o strajku w blogu

TV w zegarku

Prawo prasowe: autoryzacja musi być zlikwidowana w interesie dziennikarzy, wydawców i czytelników

Dziesięć tendencji w reklamie i marketingu

Francja: Prasa codzienna w kryzysie, a „Le Parisien" lepiej się sprzedaje

Google rozwija Froogle, by umocnić swoją pozycję na rynku lokalnych ogłoszeń drobnych

Chorwacja: nowy dziennik ekonomiczny

Nawet sam Google nie wie czego szuka

USA: Magazyn dla mężczyzn „Sync" sprzedawał się w 250.000 egz. Za mało. Znika z rynku

Pomysł: Jak „FHM" łączy auto-promocję z interaktywnością

„Gazeta Olsztyńska": Sześć sposobów jak być liderem i uniknąć ciosów w walce gigantów

Kiedy okładka stworzona przez dział sprzedaży sprzedaje się lepiej od tej stworzonej przez redakcję

Wydawcy prasy codziennej tną koszty, sprzedają i tworzą nowe tytuły pod presją udziałowców