„Auto+" łączy sie z „Wysokimi Obrotami" i znika z rynku

Miesięcznik „Auto+" zmienia tytuł i formułę. Jego lutowy numer ukaże się jako „Magazyn Wysokie Obroty", poinformowała Agora (wydawca „Gazety Wyborczej").

„Magazyn Wysokie Obroty" redagowany będzie przez połączoną redakcję „Wysokich Obrotów" - czwartkowego bezpłatnego dodatku do "Gazety Wyborczej" - i miesięcznika „Auto+". Redaktorem naczelnym "Magazynu Wysokie Obroty" został Artur Włodarski, dotychczasowy naczelny czwartkowego dodatku motoryzacyjnego do "Gazety Wyborczej".

Nowy magazyn będzie, jak czytamy w komunikacie Agory, „pismem z pogranicza magazynu lifestyle'owego i motoryzacyjnego skierowanym do grupy odbiorców pasjonujących się samochodami i motoryzacją w ogóle, czasopismem eleganckim, pełnym znakomitych tekstów i zdjęć".

„Zmiana ta wynika ze spadku sprzedaży nowych samochodów w Polsce spowodowanego olbrzymim importem pojazdów używanych z zagranicy. Czytelnicy są dzisiaj w mniejszym stopniu zainteresowani poradami związanymi z zakupem nowego auta" - tłumaczy Jarosław Matuszewski, szef marketingu czasopism Agory, cytowany w komunikacie.

Wg Agory, „Auto+" ukazywał się od 28 lutego 2003 r. Średni nakład pisma w tym okresie wyniósł 91.000 egz., średnia sprzedaż - 46.000 egz., wpływy reklamowe tylko w 2005 r. przekroczyły kwotę 2 mln zł.

Źrodło: Agora (via „Gazeta Wyborcza")

> Tag:

Komentarze