Od ponad 10 lat prasa próbuje swoich sił w internecie, poddając się rygorystycznym - i nieznanym wcześniej - regułom permanentnej dostępności i darmowej informacji dla swoich czytelników. To temat ciekawego artykułu w ostatnim „Business Weeku".
Dziś tendencja się odwraca. Rasowi wydawcy internetowi odkrywają teraz świat papieru i druku. Cel: poszerzyć grupę docelową i zwiększyć przychody z reklam.
Ale ta rekonwersja okazuje sie trudna, zbyt trudna dla wirtuozów cyberprzestrzeni. Mnożą się porażki: „Yahoo Internet Life", „Expedia Travels"... Sukcesy można policzyć na palcach jednej ręki: „WebMD the Magazine", „AlwaysOn"...
Zarządzanie prasą przypomina bowiem bardziej sztukę niż naukę...
> Wiedzieć więcej: Prasa bez Gutenberga
Źródło: „Business Week"
Tag: media internet reklama Yahoo
Dziś tendencja się odwraca. Rasowi wydawcy internetowi odkrywają teraz świat papieru i druku. Cel: poszerzyć grupę docelową i zwiększyć przychody z reklam.
Ale ta rekonwersja okazuje sie trudna, zbyt trudna dla wirtuozów cyberprzestrzeni. Mnożą się porażki: „Yahoo Internet Life", „Expedia Travels"... Sukcesy można policzyć na palcach jednej ręki: „WebMD the Magazine", „AlwaysOn"...
Zarządzanie prasą przypomina bowiem bardziej sztukę niż naukę...
> Wiedzieć więcej: Prasa bez Gutenberga
Źródło: „Business Week"
Tag: media internet reklama Yahoo
Komentarze
każda dobra działalność -- to bardziej sztuka, niż cokolwiek.
psychoterapia, lepienie garnków, pisanie do gazety (czy wydawanie...)