„Gazeta Wyborcza": Ciekawy wywiad z guru marketingu Philipem Kotlerem

Polecam wywiad Vadima Makarenko z „Gazety Wyborczej" z guru marketingu prof. Philipem Kotlerem, który 17 maja poprowadzi seminarium „Sprzedaż i marketing. Nowe zwycięskie idee, strategia i taktyka" w Warszawie.

Śmierć klasycznej reklamy? Nic podobnego! Reklama będzie zawsze. W telewizji, radiu, prasie, na billboardach, w internecie, na poczcie i nawet w toaletach - uważa Kotler.

Zrodło:
„Gazety Wyborczej"

> Tag: ,

Komentarze

Emi pisze…
Warto chyba dodać, że jeżeli ktoś z nas chciałby sobie wyskoczyż do Marriotta na wykład Filipa to koniecznie powinien ze sobą zabrać 3 tysiące PLN na wstęp...
A dokładnie 2990 -> cóż za subtelny marketigowy zabieg obniżający cenę. Buhahaheha :))