Polską blogosferę czeka boom reklamowy

Polski internet jest w przededniu boomu reklamowego na blogi. W najbliższym roku, w naszej blogosferze będzie pojawiać się coraz więcej reklamy w różnych postaciach: banery, reklama kontekstowa, a nawet teksty sponsorowane. Mówiłem o tym w zeszłym tygodniu w rozmowie z „Pulsem Biznesu", który zamieścił dziś artykuł na ten temat pt. „Na blogu spróbuj sił".

Nie mogę odesłać do tego tekstu, gdyż „Puls" próbuje - jako jedna z ostatnich gazet na świecie - sprzedawać swoją treść w internecie (aby mieć dostęp do wszystkich tekstów z bieżącego wydania Pulsu Biznesu oraz archiwum trzeba być prenumeratorem, albo kupować teksty na sztuki w cenie SMS-a).

Najbardziej zdziwiło mnie jednak coś innego. Od samego rana dzwonią i sms-ują znajomi z pytaniem czy to ja jestem na zdjęciu w „Pulsie", bo tematyka podobna, ale wygląd jakiś inny. Okazało się, że „Puls" pomylił mnie z moim kuzynem, który też nazywa się Krzysztof Urbanowicz.

Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Zabawna historia. Dzięki „Pulsowi", poznam wreszcie mojego kuzyna, bo właśnie umówiliśmy się na lunch w przyszłym tygodniu.

> Tag: ,

Komentarze

To chyba daleki kuzyn, co? Bo żeby kuzyna nie znać...b.pinkiewicz
No ale merytorycznie, czyli zarobią portale, które potrafiły utrzymać w swoich zasobach dużo aktywnych blogów.
Anonimowy pisze…
hi hi hi, na pierwszy rzut oka - prawie sobowtor ;D