„The Wall Street Journal" rezygnuje z prób sprzedawania informacji w internecie

Rupert Murdoch, prezes giganta mediowego News Corp., chce zwiększyć co najmniej 10 razy liczbę abonentów WJS.com, witryny internetowej ekonomicznego dziennika „Wall Street Journal".
"Analizujemy przejście na model darmowy i spodziewamy się wzrostu liczby użytkowników z 1 mln obecnie do 10-15 milionów na całym świecie" powiedział Murdoch.
WSJ.com jest jedną z ostatnich płatnych witryn na świecie i, bez wątpienia, najbardziej symboliczną. Upadek tego bastionu pogrzebie definitywnie nadzieje gazet na sprzedawanie informacji w internecie.

> Wiedzieć więcej:
Ruppert Murdoch zarobi w 2007 r. miliard dolarów na biznesie internetowym
„The Wall Street Journal" ma prestiż, ale to Murdoch ma pieniądze i pomysł na biznes
Rupert Murdoch opowiada o serwisie wspólnotowym MySpace
Kto i jak może zarobić na blogu i na serwisie społecznościowym
Murdoch rozmawiał z Watykanem o Telewizji Puls

> Tag: , , , , , , ,

Komentarze