Czy poważny dziennik ekonomiczny może promować się na luzie? Może, i to jak!




Francuski dziennik ekonomiczny „La Tribune" odważnie promuje swoje strony www na luzie. Oto klip stworzony przez Publicis Conseil. Ma być „wirusowy'". Głupie? Nie, bo komunikat „news 24/7" jest zrozumiały od razu.

Lubię szczególnie ostatnią scenę:)

> Tag: ,

Komentarze

Anonimowy pisze…
;-) a mnie się nie bardzo widzi ta reklamka. Czuję się pobity szmatławą, natrętną gazetą której nikt nie czyta, tylko rzuca / przerzuca / wyrzuca, bez czytania (nawet bez rozwijania tego zwitko-gnieciucha).
W końcu nasz bohater obojętnie przechodzi obok tego latającego śmiecia...
Anonimowy pisze…
Ja bym powiedzial, ze to jest typowe poczucie humoru w reklamie, ktora jest lekko na luzie, ale bez przesady.

Jak na marketing wirusowy -- cieniuuutko, ze az piszczy. Nie przelamuje zadnych barier, nie pokazuje niczego nowego, nie szokuje, nie zapada w pamiec i w 20s po obejrzeniu klipu nie pamietam nawet nazwy dziennika...