Ok. 300 osób bawiło się wczoraj na imprezie IAB

Około 300 osób z branży internetowej i marketingowej bawiło się wczoraj na imprezie „IAB update" w warszawskiej „Piekarni" zorganizowanej przez Interactive Advertising Bureau Polska (IAB). „Śmietanka e-biznesu się apdejtuje" - skomentował jeden z kolegów.

To już trzecia tego typu impreza IAB, na której - w nieformalnej atmosferze - można porozmawiać o tym co w internecie piszczy, kto co z kim teraz robi i kto ma jakie plany, oczywiście top secret, cicho sza i ani mru mru...

Maciej Budzich z MediaFun szuka nowych pomysłów na swój blog, Dominik Kaznowski mówił o swojej ostatniej książce (a ja jeszcze nie przeczytałem jego pierwszej książki, podobno bardzo dobrej, mea culpa), a Piotr Długi z Cafe News rozmawiał z Rafałem Agnieszczakiem z Fotka.pl o modelach biznesowych. „20% projektu to pomysł, 40% - rozruch, a następne 40% to szukanie sposobów na zarobienie pieniędzy" - mówi Rafał.

Ta impreza jest przygrywką do konferencji internetowej Forum IAB 2008 o interaktywnej reklamie, nowych technologiach, social networks etc. Odbędzie się ona 6-7 listopada 2008 roku w hotelu Marriott w Warszawie. Skupi ona marketerów, przedstawicieli branży internetowej z kraju i ze świata oraz wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami w marketingu internetowym.


Zeszłoroczna konferencja IAB należała do najlepszych, jakie odbyły się w Polsce. Prelegentami byli m. in. Alain Heureux (prezydent IAB Europe), Andy Chen (wiceprezes Viacom Brand Solutions), czy Arkadiusz Drulis (Dyrektor zarządzający w Expert Monitor).

Komentarze

Anonimowy pisze…
A ja zapraszam do fotorelacji z IAB Update. Autor tego bloga również sał się złapać naszym paparazzi ;)

http://interaktywnie.com/newsy/1710-iii-iab-update--fotorelacja.html
Anonimowy pisze…
Lansiarnia że aż głowa boli - szkoda prądu na dalsze komentarze. Niech sobie J. Sobolewski przetłuszczające włosy umyje a potem zacznie "wyznaczać trendy polskiej śmietanki e-biznesu"