1.4.09

Jaką rolę gra design w prasie



Jacek Utko, dyrektor artystyczny skandynawskiej grupy Bonnier (wydawcy m. in. polskiego „Pulsu Biznesu"), mówi o roli designu w prasie w prestiżowym amerykanskim serwisie TED (Technology, Entertainment, Design). To krotka, prosta i błyskotliwa prezentacja. Polecam.

6 komentarzy:

Integralny pisze...

Ogólnie prezentacja ciekawa, tylko mógłby inaczej podsumować niż "To be good is not enough" bo to taki oklepany text :D

Krystian Cieslak pisze...

wg. mnie puenta powinna być inna: nawet nagradzane layouty nie zaczarują spadków czytelnictwa. Wygrywają ci, są wystarczająco dobrzy, żeby w pore to zauważyć. Ostatni gasi światło :)

skobel pisze...

GW ma koszmarną szatę graficzną, a jak się dobrze sprzedaje...

Szata to tylko dodatek

Anonimowy pisze...

Puls Biznesu +35%? :-) Prezentacja świetna. Szkoda tylko, że wprowadza widza w błąd. Sprzedaż Pulsu Biznesu spadła w lutym już do 16 tys. egz. r/r., a nakład z 29 do 22 tys. egz. To nie jest chyba przykład dobrego biznesu.

martinez pisze...

Obszerny artykuł napisany właśnie przez p. Jacka Utko na temat designu w prasie i o pracy nad redesignem "Pulsu Biznesu" moźna znaleźć w 13 numerze 2+3D (2004 rok)- artykuł "Ręka na Pulsie"

Odsyłam zainteresowanych chiociaż pewnie trudno już dostać ten akurat numer...

Anonimowy pisze...

Facet ma straszną wymowę, ale prezentacja ciekawa.

A TED to nie serwis, a konferencja, skądinąd bardzo droga. Oczywiście, ma ona swój serwis internetowy.