16.1.12

Byli menedżerowie Arbo tworzą nową sieć reklamowa - Online Advertising Network


1 lutego 2012 r. startuje Online Advertising Network  czyli OAN Sp. z o.o. Spółka została założona przez byłych menedżerów ARBOinteractive Polska. 

Głównym celem firmy jest budowanie i dostarczanie sieciowych produktów reklamowych w internecie zarówno klientom końcowym jak i agencyjnym. 

Do działającej od września ubiegłego roku Premium.ad, sprofilowanych pakietów mediowych, dołącza Business.ad - biznesowa sieć reklamowa. Kolejne produkty tematyczne będą miały swoją premierę w drugiej połowie bieżącego roku.

Premierowy Business.ad to oferta najlepszych  wydawców z branży biznesowej, a konkretnie z kategorii  Biznes, Finanse i Prawo. Celem tego produktu jest skupienie w jednym miejscu oferty wszystkich kluczowych wydawców internetowych z tego segmentu. Główna oferta to pakiety mediowe w skład których wchodzi powierzchnia reklamowa typu premium (najwyższa jakość dopasowania kontekstowego) u najwiekszych wydawców Biznes Finanse i Prawo, atrakcyjne pakiety mailingowe, oraz dedykowana oferta serwisów. Przewagę konkurencyjną mają zapewnić atrakcyjne ceny, client service, oraz elastyczność produktowa. Pełna oferta ma być zaprezentowana1 lutego 2012 r. na stronie www.businessad.pl 

Spółką Online Advertising Network pokieruje Rafał Szychowski, m.in. twórca BizOn media czyli pierwszej internetowej reklamowej sieci biznesowej w Polsce. W zespole znajdują się również Robert Olszewski i Tomasz Sokół odpowiedzialni za sprzedaż bezpośrednią i new business oraz Krzysztof Porębski odpowiedzialny  m.in. za budowę produktów, kontakty z wydawcami i wsparcie analityczne. Wsparciem strategicznym i finansowym projektu zajmą sie Adam Feldman i Robert Hoffman partnerzy zarządzający agencji Adcomms Media Group.
„ OAN to podmiot, który będzie funkcjonował na styku sieci reklamowych, brokera, agencji. Oprócz budowy i rozwijania produktów reklamowych, chcemy też zająć się planowaniem i zakupem mediów dla klientów których będziemy sukcesywnie zdobywać i obsługiwać, także przy pomocy agencji Adcomms Media Group. Jeśli chodzi o produkty to chcemy być alternatywą dla klasycznych sieci reklamowych" - mówi Rafał Szychowski, partner zarządzający i CEO nowej spółki. 
Startujący 1 lutego 2012 r. business.ad  to drugi produkt po premium.ad, który jest kontynuacją strategii budowy sprofilowanej oferty pakietowej i dedykowanej. Trzeci produkt – Horizon.ad – to platforma AdExchange’owa / RTB, którą chce uruchomić Rafał Szychowski w drugiej połowie 2012 r. 
„Nasza przewaga to client service, korzystne ceny, know-how , dobre relacje z wydawcami, agencjami i klientami. Do końca 2012 r chcielibyśmy stać się stabilnym, rozpoznawalnym brandem, który  - mam nadzieję - wpisze się na stałe w lokalny  „ekosystem” rynku reklamy online" - twierdzi Szychowski. 
Zespołem sprzedaży agencyjnej nowej spółki  kieruje Dorota Wychowaniec (Tymińska), która z branżą mediową związana jest już od ponad 10 lat. Wcześniej doświadczenie mediowe zdobywała w zespole wprowadzającym na rynek "Manager Magazin Edycja Polska" (Der Spiegel) oraz Businessman.pl. Współzarządzała biurem reklamy portalu turystycznego rozklad-pkp.pl oraz wprowadziła na rynek Grupę RD ("Reader’s Digest"), zajmującą się rozwojem oferty witryn tematycznych oraz komunikacji e-mailingowej.

Zespołem sprzedaży bezpośredniej  i new business pokieruje zaś Robert Olszewski, związany jest z branżą online od 7 lat. Wcześniej doświadczenie zdobywał m.in. w ARBOinterativie gdzie był odpowiedzialny za sprzedaż bezpośrednią grupy oraz w Clickad gdzie kierował działami planowania, zakupu, monitoringu oraz Client Service.

2 komentarze:

titanların öfkesi pisze...

thank you

Irenka pisze...

Czy aby na pewno jest to pomysł który wypali?