Smirnoff Black i Mediapolis Interactive po raz pierwszy w Polsce wykorzystują iTaxi.pl w kampanii marketingowej

 Konsumenci zamawiali taksówkę poprzez aplikację mobilną iTaxi, którą pobierali na smartfony po zeskanowaniu kodu QR z ulotek.
Agencja Mediapolis Interactive jako pierwsza w Polsce wykorzystała aplikację mobilną iTaxi.pl w celach marketingowych w październiku 2012 r. Projekt został wykonany dla marki Smirnoff Black należącej do Diageo – jednego z największych producentów alkoholi na świecie.  
Pomysł zakładał wykorzystanie aplikacji iTaxi do działań promocyjnych marki Smirnoff Black. Akcję przeprowadzono 3 października 2012 r. podczas imprezy Smirnoff Be There w warszawskim klubie Platinium.


Przy wejściu każdy gość otrzymywał kartę, na której ukryta była informacja o nagrodzie. W jej odczytaniu pomagały hostessy wyposażone w specjalne latarki UV. Jedną z możliwych wygranych były vouchery na bezpieczny powrót taksówką do domu. Konsumenci zamawiali taksówkę poprzez aplikację mobilną iTaxi, którą pobierali na smartfony po zeskanowaniu kodu QR z ulotek.
Pomysł, poza innowacyjnością marketingu Smirnoff Black, miał też szeroki kontekst społeczny. Mediapolis Interactive zadbało, by poza zaakcentowaniem ekskluzywności produktu, podkreślić również, że Smirnoff jest marką odpowiedzialną społecznie i dba o swoich konsumentów w każdym wymiarze.
To kolejna innowacja zastosowana przez Mediapolis Interactive.  W 2011 r., rownież po raz pierwszy w Polsce, agencja Mediapolis Interactive połączyła real z Facebookiem na imprezie Smirnoff Nightlife Exchange Project.

Komentarze