tag:blogger.com,1999:blog-13475551.post115212308173028051..comments2024-03-28T08:22:07.541+01:00Comments on MEDIA CAFÉ POLSKA: „Dziennik" będzie testował dodatki lokalne w dużych miastachKrzysztof Urbanowiczhttp://www.blogger.com/profile/10885527827873037256noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-1152177789375260202006-07-06T11:23:00.000+02:002006-07-06T11:23:00.000+02:00To, co udało się GW, jest bardzo trudne do powtórz...To, co udało się GW, jest bardzo trudne do powtórzenia.<BR/><BR/>Dodatki lokalne / mutacje są nie tylko kosztowne w utrzymaniu - także trudno na nich zarobić wydawcom ogólnokrajowym. <BR/><BR/>Przekonali się o tym wcześniej wydawcy Życia, Super Expressu, Dzień Dobry, śp. City Magazine i wielu innych.<BR/><BR/>Czytelnicy szukają na stronach lokalnych gazet nie tylko bieżących informacji, ale także ogłoszeń, zwłaszcza drobnych.<BR/><BR/>Bazy ogłoszeniowej nie da się zbudować z marszu. Gazety regionalne budowały je od dekad, GW od kilkunastu lat.<BR/><BR/>Gazety regionalne budują głębsze relacje z czytelnikami: pełnią rolę katalizatorów dla inicjatyw obywatelskich, wokół gazet organizują się społeczności, dziennikarze ”stąd” wyrażają ich interesy.<BR/><BR/>Nawet GW nie udała się ta sztuka w wielu regionach.<BR/><BR/>Dlaczego miałaby się udać Dziennikowi? Jego strony warszawskie są jeszcze nudniejsze niż reszta gazety. 8 stron, 0 newsów. Same ponadczasowe „ficzerki” typu zły stan dróg. To za mało, by bić się prasą regionalną.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-1152176867794341612006-07-06T11:07:00.000+02:002006-07-06T11:07:00.000+02:00Bardzo interesujacy post na aktualny temat z duzą ...Bardzo interesujacy post na aktualny temat z duzą wartością dodaną z Pana strony.<BR/><BR/>DziękujęAnonymousnoreply@blogger.com