tag:blogger.com,1999:blog-13475551.post116034606915523117..comments2024-03-28T08:22:07.541+01:00Comments on MEDIA CAFÉ POLSKA: Reklama: Agresywna pomarańczowa ramka czy dyskretne zielone podkreślenie?Krzysztof Urbanowiczhttp://www.blogger.com/profile/10885527827873037256noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-1160651813700606842006-10-12T13:16:00.000+02:002006-10-12T13:16:00.000+02:00Dla mnie takie integrowanie reklamy z samym tekste...Dla mnie takie integrowanie reklamy z samym tekstem jest skandaliczne. Gdybym był autorem tekstu to nie zgodziłbym się na taki sposob jego prezentowania. Czyż nie jest taka reklama oburzającym naruszeniem integralności tekstu? <BR/><BR/>Przeciez pisząc go autor nie po to używa słów w różnych kontekstach, by podłożyć pod nie reklamę, która niekiedy przecież może nawet uczynić tekst kuriozalnym np. gdyby w tekście informatycznym pod słowem zabezpieczenie wkradła się reklama prezerwatyw. <BR/><BR/>No i oczywiście odwieczna kwestia nachalności reklamy. Ale tutaj wystarczy zainstalować odpowiednie filtry i reklam nie uświadczymy. Kto wie, może właśnie o to chodzi dziś firmom szykującym reklamy, aby już nie długo wszyscy korzystali z filtrów je blokujących.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-1160381088591257542006-10-09T10:04:00.000+02:002006-10-09T10:04:00.000+02:00a ja myślę -- od dawna -- że powinniśmy przewartoś...a ja myślę -- od dawna -- że powinniśmy <B>przewartościować</B> (ładne słowo, prawda?;-) termin: REKLAMA.<BR/>za chwilę -- nie będzie on nic znaczył (w Sieci).<BR/>to termin z XIX wieku; nie pasuje do tego, co (niedługo) zobaczymy...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-1160351185615557372006-10-09T01:46:00.000+02:002006-10-09T01:46:00.000+02:00Witam serdecznieTak, również zauważyłem ostatnio t...Witam serdecznie<BR/><BR/>Tak, również zauważyłem ostatnio ten przejaw reklamowej kreatywności :-)<BR/><BR/>Pomarańczowy kolor nie jest zbyt przyjazny ale skoro występuje miejscowo to można przeżyć :)<BR/><BR/>Myślę że reklama mniej oczywista od tej na która się uodporniliśmy lub która blokujemy AdBlockiem A KTÓRA NIE JEST inwazyjna jest całkiem OK (patrząc od strony reklamodawcy)<BR/><BR/>choć z drugiej strony skoro wiadomo że takie podkreślenie wiąże się z reklamą to po co mamy na nie "najeżdzać"?<BR/><BR/>pozdrawiam!<BR/>adam zygadlewiczAnonymousnoreply@blogger.com