tag:blogger.com,1999:blog-13475551.post4220114926245513984..comments2024-03-28T08:22:07.541+01:00Comments on MEDIA CAFÉ POLSKA: W Second Life można poderwać dziewczynę, uprawiać z nią miłość, a nawet zakochać sięKrzysztof Urbanowiczhttp://www.blogger.com/profile/10885527827873037256noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-75327132365603823762011-06-14T02:18:40.023+02:002011-06-14T02:18:40.023+02:00Thanks so much for this information is really need...Thanks so much for this information is really needed addition!Анальная пробкаhttp://www.sexshope.com.ua/analnaya-mini-probka-pop-plugs-small-dlinnoj-6-sm-modeldel1024435/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-82271606392116388962009-12-12T21:56:15.510+01:002009-12-12T21:56:15.510+01:00Tu jest ciekawa strona o tym jak zacząć łatwo zara...Tu jest ciekawa strona o tym jak zacząć łatwo zarabiać w grze second life. Wszystko wyjaśnione jest krok po kroku: http://earn2life.repulika.plearn2lifehttp://earn2life.republika.plnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-41743100766244964242009-05-02T22:51:00.000+02:002009-05-02T22:51:00.000+02:00Jak zarabiać w Second Life? Dowiesz się tego na te...Jak zarabiać w Second Life? Dowiesz się tego na tej stronie: http://earn2life.republika.pl !!!<br /><br />Zarejestruj się już teraz i zacznij zarabiać!!! http://www.earn2life.com/process/join.html?mat1984Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-15420969084793988622007-08-28T19:57:00.000+02:002007-08-28T19:57:00.000+02:00Szybkie zarabianie w Second LifeNa stronie Earn 2 ...Szybkie zarabianie w Second Life<BR/><BR/>Na stronie Earn 2 Life pobiera sie toolbar , który działa w Internet Explorer.<BR/>Następnie włączamy go i rejestrujemy się. Po rejestracji wybieramy oferty i wypełniamy oferty za które dostajemy L$. Za jedną ofertę dostajemy od 16-100L$ wiec szybko możemy zarobić. Jest to na pewno lepszy zarobek od campingu:D Aby zarejestrować sie na earn2life wejdź na <B><A>http://www.earn2life.com/process/join.html?Graczyk12</A></B><BR/><BR/><BR/>Z góry dzięki za klikanie w reflinkAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-61303851844584138692007-05-31T12:48:00.000+02:002007-05-31T12:48:00.000+02:00Wirtualna gospodarka...myśle, że sie przyjmie.Co d...Wirtualna gospodarka...myśle, że sie przyjmie.<BR/><BR/>Co do "kosztu społecznego": Jak dla mnie duża szansa patologii. Czytałem kiedyś artykuł o dwojgu rodziców, którzy zostawili noworodka na 4 godziny, żeby pograć sobie w kafejce w Warcrafta. <BR/><BR/>Może rozwiązaniem będzie ograniczenie czasowe przebywania w serwisie?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-87773121675053311402007-05-31T11:38:00.000+02:002007-05-31T11:38:00.000+02:00Second Life, czy inne wirtualne gry i byty, jest p...Second Life, czy inne wirtualne gry i byty, jest prawie jak prawdziwe życie. Powinniśmy pamiętać o tym „prawie jak”.<BR/><BR/>SL dostarcza nowego sposobu postrzegania ekonomii, kultury, zjawisk społecznych. Tutaj można być producentem idei, towarów, usług, które mogą się potem rozwinąć w wartość np. monetarną. Podobnie jak Web 2.0 przesuwa twórcę treści w kierunku samego odbiorcy (o czym mówił Pan chociażby we wtorek w TokFM w kontekście blogów), tak Second Life przesuwa aktywność w kierunku Ekonomii 2.0, gdzie wszystko będzie <I>Web native</I>. Światy klasy SL (jak cały Web 2.0) są najbardziej funkcjonalne dla współczesnej ekonomii, kultury i komunikacji z tego powodu, że egzystują w sieci. Sieć jest przyszłością.<BR/><BR/>Będę się w tym miejscu powtarzać, ale według mnie SL zbyt mocno osadzone jest w „starej szkole” gier VRML, żeby mogło „porwać nieprzeliczone tłumy”. Problemem dla firmy Linden Lab jest też wydajność gridów, stąd otwarcie gry w kierunku Open Source. Inne zastrzeżenie, jakie pojawia się powszechnie, to gracze aktywni <I>versus</I> gracze zarejestrowani. Miliony zarejestrowanych avatarów robią piorunujące wrażenie – krzywa wykładniczo się pnie... Dziesiątki tysięcy (okolice dwóch dziesiątek) uczestników w danym czasie nie są już tak medialnie nośne...<BR/><BR/>Jednak SL przeciera szlaki. Jest inna od innych; gra bez początku i bez końca; bez ułożonego scenariusza i poziomów do przejścia. Z pewnością ta właśnie, nie skrępowana niczym swoboda ekspresji, pozwala odnosić grze takie sukcesy. Tam jest miejsce dla każdego.<BR/><BR/>Poderwać dziewczynę, uprawiać z nią miłość i nawet zakochać się, jest zdecydowanie przyjemniej w tym świecie.<BR/><BR/>PS. Jak podał wczoraj portal <A HREF="http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4189024.html" REL="nofollow">Gazeta.pl</A>, <BR/>Szwecja otworzyła w Second Life swoje przedstawicielstwo.Anonymousnoreply@blogger.com