tag:blogger.com,1999:blog-13475551.post5301822506188353168..comments2024-03-28T08:22:07.541+01:00Comments on MEDIA CAFÉ POLSKA: Polskie media zaczynają ciąć koszty ze strachu przed kryzysem na rynku reklamowymKrzysztof Urbanowiczhttp://www.blogger.com/profile/10885527827873037256noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-60020651056929389222008-11-03T14:23:00.000+01:002008-11-03T14:23:00.000+01:00Media podnoszą ceny reklam, by uzupełnić spodziewa...Media podnoszą ceny reklam, by uzupełnić spodziewany dziury w zaplanowanych przez siebie budżetach. <BR/><BR/>Reklam będzie mniej, ale ponieważ będą droższe, może wyjść na to samo.Krzysztof Urbanowiczhttps://www.blogger.com/profile/10885527827873037256noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-34549429757776097662008-11-03T14:20:00.000+01:002008-11-03T14:20:00.000+01:00To ja czegoś nie rozumiem... Idzie kryzys, niektór...To ja czegoś nie rozumiem... Idzie kryzys, niektórzy już tną koszty zwalniając pracowników, należy się spodziewać, że budżety reklamowe zostaną znacząco okrojone... a media podnoszą ceny reklam? Czy to nie wbrew logice? Przy mniejszych budżetach i wyższych cenach powinny oczekiwać dalszego zmniejszenia się liczby reklamodawców, czyż nie?<BR/><BR/>Chyba, że nie boją się kryzysu tak bardzo, jak ich czytelnicy straszeni przez media na każdym kroku...Anonymousnoreply@blogger.com