tag:blogger.com,1999:blog-13475551.post7532313280826952315..comments2024-03-28T08:22:07.541+01:00Comments on MEDIA CAFÉ POLSKA: Największe spółki warszawskiej giełdy nie potrafią komunikować online ze swoimi akcjonariuszami i klientamiKrzysztof Urbanowiczhttp://www.blogger.com/profile/10885527827873037256noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-80334962515219042592007-05-19T20:21:00.000+02:002007-05-19T20:21:00.000+02:00Wg mnie kryteria takiej oceny sa...hm..naciagane. ...Wg mnie kryteria takiej oceny sa...hm..naciagane. Czy innowacyjnosc faktycznie decyduje o "umiejetnosci komunikowania sie"? Szczerze mowiac, jako akcjonariusz spolki handlujacej paliwem wcale nie oczekuje INNOWACYJNOSCI! Jestem tez przekonany, ze duza czesc innych akcjonariuszy (i pewnie spora czesc klientow) takze nie potrzebuje INNOWACYJNOSCi w komunikacji online z firma, ktora ich interesuje od strony finansowej...<BR/>NorbertAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-17230470193039419622007-05-15T17:22:00.000+02:002007-05-15T17:22:00.000+02:00Jedno nie ma z drugim nic wspolnego. Baner reklamo...Jedno nie ma z drugim nic wspolnego. Baner reklamowy blokujacy dostep do witryny to przyklad braku profesjonalizmu. <BR/><BR/>A sam serwis moze okazac sie calkiem niezly, szczegolnie w stosunku do innych o wiele slabszych, i tak go ocenilem w rankingu Gazety Prawnej.Krzysztof Urbanowiczhttps://www.blogger.com/profile/10885527827873037256noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-55103777726351130702007-05-15T16:35:00.000+02:002007-05-15T16:35:00.000+02:00widać BRE Bank ma nie taki zły serwis jak to Pan w...widać BRE Bank ma nie taki <A HREF="http://mediacafepl.blogspot.com/2007/04/rekin-zablokowa-witryn-internetow-bre.html" REL="nofollow">zły serwis</A> jak to Pan wcześniej pisał...<BR/><I>MSPANC</I>Anonymousnoreply@blogger.com