Co piąte poszukiwanie produktów w internecie kończy się zakupem - wynika z ostatnich badań „The Role of Search in Consumer Buying", przeprowadzonych przez Comscore w USA na zamówienie Google.
Zakupy te mają miejsce jednak częściej w prawdziwym sklepie (63%), a internet i wyszukiwarka służą do rekonansansu i porównania cen i parametrów.
Oznacza to, że coraz więcej Amerykanów kupuje przez internet. Podobne badanie Comscore, przeprowadzone na zlecenie Yahoo! w grudniu 2004 r., wykazało, że 92% zakupów odbyło się w tradycyjnym sklepie.
Źródło: ClickZ
> Tag: internet, ecommerce, Google, Yahoo
Zakupy te mają miejsce jednak częściej w prawdziwym sklepie (63%), a internet i wyszukiwarka służą do rekonansansu i porównania cen i parametrów.
Oznacza to, że coraz więcej Amerykanów kupuje przez internet. Podobne badanie Comscore, przeprowadzone na zlecenie Yahoo! w grudniu 2004 r., wykazało, że 92% zakupów odbyło się w tradycyjnym sklepie.
Źródło: ClickZ
> Tag: internet, ecommerce, Google, Yahoo
Komentarze