Microsoft podwoi swoje inwestycje w internet, żeby spróbować dogonić swoich konkurentów, Google i Yahoo w segmencie wyszukiwarek online.
Steve Ballmer, prezes-dyrektor generalny Microsoft, zapowiedział, że nakłady jego firmy w tym segmencie wzrosną w roku finansowym 2006-2007 (lipiec do lipca) do 1,1 mld dolarów. To ponad dwa razy więcej niż w budżecie 2005-06 r (500 mln dolarów). „Chcemy zainwestować w internet tyle samo co inni" - powiedział Ballmer, nie wymieniając rywali.
Celem Microsoftu jest rozwój usług na portalu MSN i jego następcy, portalu Live.com, który pozwala na personalizację informacji w stylu MyYahoo czy Google News.
„Jesteśmy oczywiście na samym początku świata internetu. Myślę, że tylko 2, lub 3 firmy są w stanie zbudowac niezbędną infrastrukturę, by sprostać rytmowi ewolucji oczekiwań konsumentów i potrzeb reklamodawców" - powiedział Ballmer.
Źródło: Yahoo
> Tag: internet, Google, Microsoft, MSN, Yahoo
Steve Ballmer, prezes-dyrektor generalny Microsoft, zapowiedział, że nakłady jego firmy w tym segmencie wzrosną w roku finansowym 2006-2007 (lipiec do lipca) do 1,1 mld dolarów. To ponad dwa razy więcej niż w budżecie 2005-06 r (500 mln dolarów). „Chcemy zainwestować w internet tyle samo co inni" - powiedział Ballmer, nie wymieniając rywali.
Celem Microsoftu jest rozwój usług na portalu MSN i jego następcy, portalu Live.com, który pozwala na personalizację informacji w stylu MyYahoo czy Google News.
„Jesteśmy oczywiście na samym początku świata internetu. Myślę, że tylko 2, lub 3 firmy są w stanie zbudowac niezbędną infrastrukturę, by sprostać rytmowi ewolucji oczekiwań konsumentów i potrzeb reklamodawców" - powiedział Ballmer.
Źródło: Yahoo
> Tag: internet, Google, Microsoft, MSN, Yahoo
Komentarze