tag:blogger.com,1999:blog-13475551.post113313079105654132..comments2024-03-28T08:22:07.541+01:00Comments on MEDIA CAFÉ POLSKA: Czy prasa będzie sprzedawać telefony komórkowe ze swoim logo?Krzysztof Urbanowiczhttp://www.blogger.com/profile/10885527827873037256noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-89568169154544024462020-12-11T09:28:12.187+01:002020-12-11T09:28:12.187+01:00Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.Dominika Starańskahttps://www.blogger.com/profile/14216898280005163039noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-1133207433447650142005-11-28T20:50:00.000+01:002005-11-28T20:50:00.000+01:00baaaardzo wątpliwe. Komórka to element lifestyle'u...baaaardzo wątpliwe. Komórka to element lifestyle'u i jak mówi młodzież - lansu. Jej marka i jej image jest bardzo znaczący. <BR/><BR/>"Co masz za komórkę? - Alcatela w sieci McDonalds. -Słabo, ja najnowszą Nokie z wbudowanym ultramegaświetnym telewizorem i do tego w Vodafone". <BR/><BR/>Nie sądzę zeby ktoś chciał mieć komórke marki Disney czy z innym logo, które można spotkac na płatkach śniadaniowych. Podobnie z samochodami, komputerami czy innymi dobrami codziennego użytku, w których marka jest ważna i kształtuje wizerunke własciciela. Poroniony pomysł,kompletnie nie biorący pod uwage kapryśności klienta :)<BR/>Zresztą gospodarka zna kilka nieudanych gigantycznych fuzji przedsiębiorst, branży i marek.<BR/>Pozdrawiam <BR/>PozdrawiamAnonymousnoreply@blogger.com