tag:blogger.com,1999:blog-13475551.post116003416784434890..comments2024-03-28T08:22:07.541+01:00Comments on MEDIA CAFÉ POLSKA: Brukowiec „Bild" namawia czytelników, by stali się paparazziKrzysztof Urbanowiczhttp://www.blogger.com/profile/10885527827873037256noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-1160338673535065862006-10-08T22:17:00.000+02:002006-10-08T22:17:00.000+02:00Rewelacyjny pomysł. Z punktu widzenia gazety oczyw...Rewelacyjny pomysł. Z punktu widzenia gazety oczywiście. Że tez nikt wcześniej na to nie wpadł. Czekam aż inicjatywa dotrze do nas. W całym pomyśle podoba mi się... tania siła robocza. "Podoba" mówię ironicznie. 100-500 euro za sensacyjną fotkę to nie jest dużo, zwłaszcza, że gazeta przez nią może sprzedać się baaaaaardzo dobrze. Zawodowiec chyba wziąłby więcej kasy.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-1160059447934407652006-10-05T16:44:00.000+02:002006-10-05T16:44:00.000+02:00Tutaj raczej mamy amatorskich paparazzi niż obywat...Tutaj raczej mamy amatorskich paparazzi niż obywatelskich dziennikarzy.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-1160034548167083912006-10-05T09:49:00.000+02:002006-10-05T09:49:00.000+02:00Jednym słowem mamy dziennikarstwo obywatelskie. Ty...Jednym słowem mamy dziennikarstwo obywatelskie. Tylko że, w przeciwienstwie do polskiego ogródka, u naszych sąsiadów obywatel może cos na tym zarobic...Anonymousnoreply@blogger.com