tag:blogger.com,1999:blog-13475551.post1917476007074983788..comments2024-03-28T08:22:07.541+01:00Comments on MEDIA CAFÉ POLSKA: Polskie dzienniki zaciskają pasa w obawie przed kryzysemKrzysztof Urbanowiczhttp://www.blogger.com/profile/10885527827873037256noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-736974537333874952009-03-03T19:55:00.000+01:002009-03-03T19:55:00.000+01:00I jeszcze cytując Juana Antonio Ginera: TIME TO IN...I jeszcze cytując Juana Antonio Ginera: <BR/>TIME TO INVEST...<BR/>http://www.innovationsinnewspapers.com/index.php/2009/02/04/time-to-invest-new-ideas-new-products-diximedia-digital/Mirek Kowalskihttps://www.blogger.com/profile/10787148147721573516noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-50402396907836775122009-03-03T19:40:00.000+01:002009-03-03T19:40:00.000+01:00W moim przekonaniu kryzys będzie wręcz katalizator...W moim przekonaniu kryzys będzie wręcz katalizatorem nieuchronnych zmian jakie niesie za sobą rozwój internetu i zwycięzcami będą Ci Wydawcy, którzy wzorem Schibsteda w okresie pękniecia bańki internetowej na początku lat 2000, będą obecnie kontynuować rozwój swojej obecności w internecie. <BR/>A co do oceny projektu Polska, to zgadzam się z Tobą, choć z tym zastrzeżeniem, że to nie kryzys a rozminięcie się pomysłu z oczekiwaniami czytelników gazet regionalnych, spowodowało jego klęskę.Mirek Kowalskihttps://www.blogger.com/profile/10787148147721573516noreply@blogger.com