tag:blogger.com,1999:blog-13475551.post7198987610953218..comments2024-03-28T08:22:07.541+01:00Comments on MEDIA CAFÉ POLSKA: „Press" uruchamia stronę z okładkami dziennikówKrzysztof Urbanowiczhttp://www.blogger.com/profile/10885527827873037256noreply@blogger.comBlogger12125tag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-54620998626409456402007-03-19T14:50:00.000+01:002007-03-19T14:50:00.000+01:00Tak, urochomili okładki, ale dopiero po tym jak ub...Tak, urochomili okładki, ale dopiero po tym jak ubiegł je nowy serwis mediatop.pl, któremu wróżę osiągnięcie sukcesu na tym rynku, bo widać tam pomysł.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-5571233358041570352007-03-04T16:54:00.000+01:002007-03-04T16:54:00.000+01:00do tego, że internet jest (r)ewolucją nie musi mni...do tego, że internet jest (r)ewolucją nie musi mnie Pan przekonywać :)<BR/><BR/>wydaje mi się jednak, że nie chce Pan usłyszeć tego co mówię <BR/><BR/>1) jest w tym kraju kilka tysięcy firm, które prenumerują Press i M&M oraz korzystają z ich dodatkowych usług - krótko mówiąc dostarczają gotówkę - podstawowe zadanie tych wydawnictw to nie stracić tych klientów, czyli nie udostępniać contentu za darmo!<BR/><BR/>decyzja w przypadku specjalistycznej wiedzy o rezygnacji z gotówki na rzecz wątpliwych przychodów z reklamy online jest baaardzo ryzykowna<BR/><BR/>2) Press, czy też M&M uruchamiając agregator pod swoimi markami mogłyby doprowadzić do ich deprecjacji, czyli rzeczywistego porównywania z WM i resztą (pamiętajmy, że nie mogą tam wrzucić swoich news-ów, bo straciłyby pieniądze ze swoich płatnych usług)<BR/><BR/>oczywiście, że te dwa wydawnictwa mogłyby zrobić więcej w necie, ale pamiętajmy też, że większość ich usług jest jednak dostarczana przez to mediumKonrad Trazykhttps://www.blogger.com/profile/00118234485990759903noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-168587411469375452007-03-04T13:57:00.000+01:002007-03-04T13:57:00.000+01:00To "poznaniactwo", o którym mówisz nie przeszkodzi...To "poznaniactwo", o którym mówisz nie przeszkodziło mu jednak w zbudowaniu dobrego pisma. Brak tu jednak odważnej decyzji: kierunek na net!Krzysztof Urbanowiczhttps://www.blogger.com/profile/10885527827873037256noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-9393628524351013182007-03-04T13:54:00.000+01:002007-03-04T13:54:00.000+01:00@Konrad Trazyk @Krzysztof Urbanowicz Panowie, zapo...@Konrad Trazyk <BR/>@Krzysztof Urbanowicz <BR/><BR/>Panowie, zapominacie o tym, że Skworz jest Poznaniakiem i, że zawsze będzie chciał coś gdzieś zaoszczędzić. Żal mu po prostu zainwestować w internet. O internecie pojęcia nie ma, ale też i nic nie robi, by to pojęciem mieć, a to już jest groźne.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-12598190705168877422007-03-04T13:48:00.000+01:002007-03-04T13:48:00.000+01:00@ Konrad Trazyk1. Nie można porównać pisma rzeteln...@ Konrad Trazyk<BR/><BR/>1. Nie można porównać pisma rzetelnego i wiarygodnego jakim jest Press z WM. To ewidentne. Ale WM wypełniły lukę, którą Press pozostawił oddając pole bez walki. Teraz Press nie wie jak to pole odzyskać.<BR/><BR/>2.Press i MM to dinozaury internetu. Niemrawe i nieruchawe, bez pomysłu i świadomości zagrożenia, co mnie bardzo dziwi, bo to przecież inteligentni ludzie, którzy potrafili zbudować prestiżowe, branżowe marki. <BR/><BR/>Rozwój biznesu w internecie to nie kwestia opłacalności czy nie, to kwestia ich przeżycia w ogóle. Pisałem o tej niezdolności zdolnych skądinąd menedżerów do zrozumienia tego w tekście nt. Internet jest rewolucją, która zmienia reguły gry w mediach raz na zawsze (jeżel Pan chce, proszę kliknąć w link,który wkleiłem pod tym wpisem).Krzysztof Urbanowiczhttps://www.blogger.com/profile/10885527827873037256noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-27495401788608415742007-03-04T12:57:00.000+01:002007-03-04T12:57:00.000+01:00@krzysztofurbanowiczoczywiście wiem o czym Pan mów...@krzysztofurbanowicz<BR/>oczywiście wiem o czym Pan mówi i co do trendu się zgadzam, ale zapewniam Pana, że Julek Donajski z M&M jest go świadom, a My musimy wziąć poprawkę na warunki krajowe - to się im w tym momencie po prostu nie opłaca<BR/><BR/>tym bardziej, że realna konkurencja ze strony agregatorów jest cały czas bardzo słaba<BR/><BR/>o WM nie wspomnę w ogóle, a reszta choć o wiele bardziej rzetelna własnych newsów i autorskich komentarzy praktycznie nie ma<BR/><BR/>nawet te 3 newsy na krzyż ukazujące się na press.pl biją na głowe merytorycznie tę całą papkę z WM przez którą się codziennie przedzieramKonrad Trazykhttps://www.blogger.com/profile/00118234485990759903noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-2053787977458777352007-03-04T12:34:00.000+01:002007-03-04T12:34:00.000+01:00@ krzysztof UrbanowiczZgadzam się i obawiam się, ż...@ krzysztof Urbanowicz<BR/><BR/>Zgadzam się i obawiam się, że Press obudzi się z ręką w nocniku.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-11348584545319099392007-03-04T12:33:00.000+01:002007-03-04T12:33:00.000+01:00Sprzedaż Pressa spada, a Skworz nie reaguje. Dlacz...Sprzedaż Pressa spada, a Skworz nie reaguje. Dlaczego?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-91399862371793879362007-03-04T12:32:00.000+01:002007-03-04T12:32:00.000+01:00A może Press i MM żyją w zamkniętym kręgu, podgląd...A może Press i MM żyją w zamkniętym kręgu, podglądając tylko siebie nawzajem i nie wyciągając wniosków z ewolucji prasy, która dzieje się na ich oczach? <BR/><BR/>Może wydaje im się, że ich nie dotyczy ten cały zgiełk w mediach papierowych, bo są pismami specjalistycznymi i tak czy owak przeżyją? <BR/><BR/>Jeżeli takie jest ich podejście, to jest to moim zdaniem błąd. Po ich budżety reklamowe sięgną agregatory informacji, które kiedyś będą chciały wzmocnić swoją pozycję angażując się w tworzenie własnych treści.Krzysztof Urbanowiczhttps://www.blogger.com/profile/10885527827873037256noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-7012739920321421762007-03-04T01:40:00.000+01:002007-03-04T01:40:00.000+01:00a wiemy ile zarabiają na Presserwisie? w polskim i...a wiemy ile zarabiają na Presserwisie? w polskim internecie reklamodawcy ciągle płacą przede wszystkim za zasięg, a nie typ internauty - upublicznienie dostępu do tworzonych przez nich treści i próba zarabiania na reklamie może się po prostu nie opłacać; z resztą podobna sytuacja jest w przypadku Media&Marketing - tam też www jest symboliczna, a za serwisy trzeba płacić - to chyba nie przypadekKonrad Trazykhttps://www.blogger.com/profile/00118234485990759903noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-35941841652594463182007-03-03T22:47:00.000+01:002007-03-03T22:47:00.000+01:00Również odnoszę takie wrażenie, że Press (mimo wys...Również odnoszę takie wrażenie, że Press (mimo wysokiego poziomu) stoi w miejscu od paru lat (mając taką markę i takie wejścia powinien być liderem w internecie). Czasem w różnych rozmowach z pracownikami (byłymi czy obecnymi) powtarza się wrażenie, że król i królowa są przekonani o swojej bezwzględnej nieomylności i słusznej drodze. <BR/>Podobno na propozycje, że trzeba coś zmienić, unowocześnić makietę, wprowadzić nowe pomysły padła odpowiedź "phi, nowa makieta? za pieniądze to każdy może mieć nową makietę" :-) no ale to tylko takie "podobno"Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-11223574534739814462007-03-03T19:30:00.000+01:002007-03-03T19:30:00.000+01:00Mam niestety podobne zdanie. Press jest dobrym pis...Mam niestety podobne zdanie. Press jest dobrym pismem, ale w internecie to kompletne porażka. Nie udało mu się zawalczyć z wirtualnymi mediami i mediarunem.A szkoda...Anonymousnoreply@blogger.com