tag:blogger.com,1999:blog-13475551.post7577989908030967663..comments2024-03-28T08:22:07.541+01:00Comments on MEDIA CAFÉ POLSKA: Czy web 2.0 zniknie w 2008 r.?Krzysztof Urbanowiczhttp://www.blogger.com/profile/10885527827873037256noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-13475551.post-80837565343246065712008-01-01T22:23:00.000+01:002008-01-01T22:23:00.000+01:00Reklamodawcy nie reklamują się masowo w serwisach...Reklamodawcy nie reklamują się masowo w serwisach społecznościowych bo nie wiedzą jak to skutecznie robić. Tradycyjna reklama internetowa po prostu jest nieskuteczna, a "ukryta" reklama często jest narażona na demaskację co powoduje duże szkody dla marki. Nie ma po prostu dobrych i prostych modeli komunikacyjnych dla takich serwisów. Niemniej jednak wiele firm jak CocaCola, Nike, P&G prowadzi kilka długoterminowych programów konsumenckich na różnych serwisach społecznościowych. Jednak ich skuteczność nie jest potwierdzonaAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/01559437209291615218noreply@blogger.com