Posty

Dziennikarze tracą pracę we Francji i w USA

Austriacki koncern Styria kupi „Ozon"

„Le Monde": Alchemia nowej formuły

Wielka Brytania: prasa codzienna traci czytelników

„The Economist" oferuje wpływowym blogowiczom prenumeratę za darmo

Dodatki telewizyjne i tv guide'y: Bauer kontratakuje

Pomysł: Jak można wykorzystać mapy Google w portalu informacyjnym

Internet: 10 tendencji na 2006 rok wg 24/7 Real Media

„Nowy Dzień TV" zagrozi innym dodatkom i pismom telewizyjnym

USA: Tradycyjne media są w odwrocie

Francja: Prasa regionalna tworzy wspólny portal z ogłoszeniami drobnymi

Springer chce kupić tylko „Rzeczpospolitą"?

Internet nie jest zagrożeniem, tylko nową szansą na rozwój biznesu prasowego

Editorsweblog pisze o „Nowej Trybunie Opolskiej" i o 5W Mignon-Media

Najwiekszym atutem „Nowego Dnia" są strony magazynowe

Belgia: Wschodzi nowy wieczór („Le Soir")

Szwajcaria: „Le Temps" sprzedaje sudoku na komórkę

„Nowy Dzień”: hiszpański porządek i dużo, dużo niemieckiej fantazji

2014: Kiedy Google będzie już wszędzie

Jak „Nowa Trybuna Opolska" będzie walczyć z „Nowym Dniem"

„Rzeczpospolita": Orkla Media szuka partnera do biznesu prasowego i internetowego

„Corriere della Serra" wyda 5 mln euro na promocję nowego magazynu dla mężczyzn

„The Washington Post" oferuje darmową informację na video w iTunes

Szwedzki dziennik kupuje blog o modzie

Yahoo! idzie śladami Google, ale ze swoją mapą

Prasa bez Gutenberga

Google lansuje nowy serwis informacyjny GeoNews

„Dziennik Zachodni" wydaje swój 27. tygodnik lokalny. To rekord na skalę Polski

„The Wall Street Journal" umieszcza sprostowania on line

Półtora miliona blogów w Polsce