Posty

Francuzi tworzą telewizję przyszłości

Kobiety lubią grać grać w różne gry, ale nie lubią za nie płacić

Internauci oglądają tygodniowo 11 mln klipów wideo na stronach CNN

Przegląd prasy 30.06.06

Piszą o polskim web 2.0

Osiemnaście ciekawych narzędzi dla blogowiczów

Blogi to potwornie czasochłonne zajęcie, a rezultaty nie zawsze są zachęcające

Polski rynek mediów dopiero wchodzi w strefę turbulencji

Reklama w obecnej formie umrze w epoce web 2.0

Powstał serwis internetowy, który umożliwia wymienianie się książkami za darmo

„Nowa Trybuna Opolska" unowocześnia swoje strony internetowe

Hiszpania: „El Pais" uruchamia wydanie na konsolę do gier Sony

USA: Większe wydatki na reklamę w internecie niż w prasie magazynowej

USA: Serwis internetowy, który informuje o tym kto kogo finansuje w polityce

Mundialowe gole w 3D

Web 2.0 wkracza na francuskie uczelnie

Prasa musi szybko inwestować w internet, który stanie się wkrótce głównym źródłem jej dochodów

Portal Netscape wchodzi w erę web 2.0 i otwiera się na internautów

Szwedzi uciekają z „Super Expressu"

Przegląd prasy 21.06.06