Posty

Jak pisać, by być czytanym: Pisz prosto i zrozumiale dla Twojego czytelnika

Jak pisać, by być czytanym: Pisz rzadziej, ale artykuły merytoryczne o wysokiej wartości dodanej

Jeff Bezos: „Jeśli nie opanujesz storytellingu, nikt nie będzie cię oglądał ani słuchał"

Jak pisać, by być czytanym: Pisz teksty o różnej długości, by zainteresować różnych czytelników

Jak pisać, by być czytanym: Technika „jednego" (Rule of One)

Jak pisać, by być czytanym: Metoda „Pięciu dlaczego” (Five Why's)

Etykiety przyszłości będą cyfrowe, inteligentne i spersonalizowane

Jak pisać, by być czytanym: Reguła trzech (Rule Just Three Things)

„Ludzie są bardziej skłonni podzielić się artykułem, niż go przeczytać"

6 rzeczy, których czytelnik oczekuje dziś od dziennikarzy i od mediów

Wideo będzie generować 82% ruchu w internecie 2021 r.

"Każdy atak na media jest atakiem na demokrację i praworządność"

7 podstawowych gatunków dziennikarskich

"Jeśli nie płacisz za produkt, to ty jesteś produktem!"

Jak szybko i skutecznie dostosować komunikację marketingową w instytucjach kultury do zmian w czasie pandemii 😷 (szkolenie)

Dariusz Rosiak otrzymał tytuł Dziennikarza Roku 2020. Nie pracuje w żadnej redakcji i robi podcast „Raport o stanie świata”

Znów genialna okładka „Time"! Tygodnik zastępuje swoje logo apelem do głosowania. I na pewno nie na Trumpa

Facebook zapowiada radykalne zmiany, by uniknąć dezinformacji w czasie wyborów prezydenckich w USA

Tygodnik „Time" znów zaskakuje genialną okładką. Tym razem Biały Dom dymi... czerwonym koronawirusem.

Doomscrolling, czyli przewijanie newsów bez końca kiedy dzieje się coś złego. A w pandemii COVID-19 dzieje się...

Transformacja cyfrowa mediów nabiera przyśpieszenia, bo ludzie przekonali się do płatnych subskrypcji