Jutro rusza kampania wizerunkowa oraz strona internetowa nowego dziennika Agory www.nowydzien.pl.
Agora potwierdziła dziś, że pierwszy numer „Nowego Dnia" ukaże się 14 listopada. Będzie wydawany 6 dni w tygodniu w cenie 1 zł. Jedynie w czwartki, kiedy publikowany będzie dodatek telewizyjny, cena nowego dziennika wyniesie 1,50 zł. Już od poniedziałku czytelnicy nowego dziennika będą mogli wziąć udział w konkursach SMS-owych, w których do wygrania będą m.in. samochody i telewizory.
Dzisiejszy newsletter Wirtualne Media donosi, że to Hiszpanie z Cases projektowali makietę nowego dziennika Agory. Graficy Cases stworzyli m.in. layout grzbietu głównego dziennika.
Firma Cases tworzyła lub zmieniała layout ponad 60 tytułów prasowych w Europie i Ameryce Łacińskiej, m.in.: „The Independent", „Corriere della Sera", „La Gazetta dello Sport".
Źródła: Agora, Wirtualne Media
Media Prasa
Agora potwierdziła dziś, że pierwszy numer „Nowego Dnia" ukaże się 14 listopada. Będzie wydawany 6 dni w tygodniu w cenie 1 zł. Jedynie w czwartki, kiedy publikowany będzie dodatek telewizyjny, cena nowego dziennika wyniesie 1,50 zł. Już od poniedziałku czytelnicy nowego dziennika będą mogli wziąć udział w konkursach SMS-owych, w których do wygrania będą m.in. samochody i telewizory.
Dzisiejszy newsletter Wirtualne Media donosi, że to Hiszpanie z Cases projektowali makietę nowego dziennika Agory. Graficy Cases stworzyli m.in. layout grzbietu głównego dziennika.
Firma Cases tworzyła lub zmieniała layout ponad 60 tytułów prasowych w Europie i Ameryce Łacińskiej, m.in.: „The Independent", „Corriere della Sera", „La Gazetta dello Sport".
Źródła: Agora, Wirtualne Media
Media Prasa
Komentarze