Kampania promocyjna „Le Monde" za 4 mln euro


Pierwszy numer nowej formuły francuskiego dziennika „Le Monde" wydany 7 listopada (datowany na 8 listopada) sprzedał się o 120% lepiej w Paryżu i w regionie paryskim (113 900 egz.) w porównaniu z wynikami sprzedaży wydań poniedziałkowych od września br. Premiera ta była wspomagana potężną kampanią promocyjną.

Cztery mln euro, czyli 16 mln zł - tyle będzie kosztować ta kampania, która ruszyła ruszyła 3 listopada we wszystkich mediach. Akcja potrwa cztery tygodnie.

  • Główny akcent zostanie postawiony na prasę (34%) i na radio (26%).
  • Najdłużej - 4 tygodnie - akcja będzie trwała w prasie i w Internecie.
  • Najkrócej - tylko 1 tydzień - akcja będzie trwała w telewizji i na billboardach.
Źródło: „Le Monde"

Komentarze

Anonimowy pisze…
no to popatrzyłem sobie na ten Le Monde (z (18 XI konkretnie).
no... OldSkull pełen.
jak Rzepa -- z lat 80.
albo jeszcze starsze gazety.
w tem -- studenckie.
nie ma co: Postęp idzie, idzie -- i zawraca...