Pierwszy numer nowej formuły francuskiego dziennika „Le Monde" wydany 7 listopada (datowany na 8 listopada) sprzedał się o 120% lepiej w Paryżu i w regionie paryskim (113 900 egz.) w porównaniu z wynikami sprzedaży wydań poniedziałkowych od września br. Premiera ta była wspomagana potężną kampanią promocyjną.
Cztery mln euro, czyli 16 mln zł - tyle będzie kosztować ta kampania, która ruszyła ruszyła 3 listopada we wszystkich mediach. Akcja potrwa cztery tygodnie.
- Główny akcent zostanie postawiony na prasę (34%) i na radio (26%).
- Najdłużej - 4 tygodnie - akcja będzie trwała w prasie i w Internecie.
- Najkrócej - tylko 1 tydzień - akcja będzie trwała w telewizji i na billboardach.
Media Prasa Marketing
Komentarze
no... OldSkull pełen.
jak Rzepa -- z lat 80.
albo jeszcze starsze gazety.
w tem -- studenckie.
nie ma co: Postęp idzie, idzie -- i zawraca...