Prestiżowy amerykański dziennik „Washington Post", udostępnia czytelnikom informację na tzw. podcastach video do pobrania za darmo na stronach iTunes, muzycznego sklepu Apple.
PS. Polecam ciekawy tekst o podcastingu na blogu Pawła Tkaczyka. Autor wyjaśnia co to jest, jak to działa i co z tym można zrobić.
Na blogu Media Café (po francusku) cytat Chet Rhodes, redaktora naczelnego działu multimedia „Washington Post": „Zrobiliśmy to tylko po to, by zdobyć nowych czytelników dla naszego produktu jakim jest treść multimedialna".
iTunes to największy na świecie internetowy sklep z muzyką w formie mp3 i video, które pojawiło się w ofercie od 12 października br. Tylko przez pierwsze 20 dni od momentu ich udostępnienia, klienci kupili i pobrali ponad milion muzycznych plików video.
PS. Polecam ciekawy tekst o podcastingu na blogu Pawła Tkaczyka. Autor wyjaśnia co to jest, jak to działa i co z tym można zrobić.
Źródło: Editor & Publisher, Online Media Daily
Komentarze