Szykują się przetasowania na rynku ogłoszeń o pracę. „Gazeta Wyborcza" startuje w połowie lutego br. z nowym serwisem rekrutacyjnym w internecie, z ambitnym zamiarem zdominowania rynku ogłoszeń o pracę w okresie 1-1,5 roku. Ta inicjatywa uderzy w pierwszym rzędzie w serwisy praca.pl, jobpilot.pl i infopraca.pl, ale również w inne dzienniki.
Pod koniec stycznia z serwisu aaaby.pl zniknie dział ogłoszeń o pracy i powstanie oddzielny nowy serwis, wzorowany na „New York Times". Będzie to połączenie oferty ogłoszeniowej praca z aaaby.pl z redakcyjną częścią poradnikową z portalu gazeta.pl.
Reklamodawca otrzyma nową ofertę w pakiecie print+internet. Jej wartością dodaną będzie możliwość dotarcia do poszerzonej grupy docelowej.
Pierwsze reakcje na rynku head hanterów były podobno bardzo pozytywne.
Największym mankamentem tej inicjatywy jest ograniczenie możliwości płatności za ogłoszenie tylko do internetu.
Źródło: własne
> Tag: media prasa reklama Agora Gazeta Wyborcza
Pod koniec stycznia z serwisu aaaby.pl zniknie dział ogłoszeń o pracy i powstanie oddzielny nowy serwis, wzorowany na „New York Times". Będzie to połączenie oferty ogłoszeniowej praca z aaaby.pl z redakcyjną częścią poradnikową z portalu gazeta.pl.
Reklamodawca otrzyma nową ofertę w pakiecie print+internet. Jej wartością dodaną będzie możliwość dotarcia do poszerzonej grupy docelowej.
Pierwsze reakcje na rynku head hanterów były podobno bardzo pozytywne.
Największym mankamentem tej inicjatywy jest ograniczenie możliwości płatności za ogłoszenie tylko do internetu.
Źródło: własne
> Tag: media prasa reklama Agora Gazeta Wyborcza
Komentarze