„Reanimacja Auto+", pod takim tytułem ukazał się dziś w „Gazecie Prawnej" tekst o debiucie nowego miesięcznika Agory, który powstał z połączenia zawieszonego magazynu „Auto+" i dodatku do „Gazety Wyborczej", „Wysokie Obroty".
Czy nowy miesięcznik ma szanse na sukces? Cytowany przez „Gazetę Prawną" Rafał Oracz z CR Media Consulting uważa, że zamiana logo „Auto+" na „Wysokie Obroty" to dobre posunięcie Agory, ale które nie odbierze reklam konkurentom, bo producenci samochodów wolą mieć dobre stosunki ze wszystkimi wydawcami.
W podobnym duchu wypowiada się Jerzy Szulwic, członek zarządu konkurencyjnego Wydawnictwa Bauer, odpowiedzialny za pisma motoryzacyjne. Dramatyczna sytuacja w branży motoryzacyjnej i ograniczone budżety reklamowe utrudnią wg niego próby zdobycia przez „Wysokie Obroty" lepszej pozycji niż ta, którą wywalczyło sobie „Auto+".
O czytelników i reklamy w tym segmencie walczyło dotychczas pięć tytułów:
Źródło: „Gazeta Prawna"
> Tag: media , prasa, reklama
Czy nowy miesięcznik ma szanse na sukces? Cytowany przez „Gazetę Prawną" Rafał Oracz z CR Media Consulting uważa, że zamiana logo „Auto+" na „Wysokie Obroty" to dobre posunięcie Agory, ale które nie odbierze reklam konkurentom, bo producenci samochodów wolą mieć dobre stosunki ze wszystkimi wydawcami.
W podobnym duchu wypowiada się Jerzy Szulwic, członek zarządu konkurencyjnego Wydawnictwa Bauer, odpowiedzialny za pisma motoryzacyjne. Dramatyczna sytuacja w branży motoryzacyjnej i ograniczone budżety reklamowe utrudnią wg niego próby zdobycia przez „Wysokie Obroty" lepszej pozycji niż ta, którą wywalczyło sobie „Auto+".
O czytelników i reklamy w tym segmencie walczyło dotychczas pięć tytułów:
- tygodnik „Auto Świat" (Axel Springer ),
- miesięcznik „Auto Moto" i tygodnik „Motor" (Bauer),
- miesięcznik „Auto Moto i Sport" (Motor Presse Polska),
- zawieszony miesięcznik „Auto+" (Agora).
Źródło: „Gazeta Prawna"
> Tag: media , prasa, reklama
Komentarze