Specjalistyczna agencja eMarketer opublikowała raport, z którego wynika, że:
Internet Standard uważa, że Polska na tle innych krajów szybko rośnie, ale startuje z niskiego poziomu. Cały rynek reklamy w naszym kraju będzie w tym roku wart około 5 mld zł, być może osiągnie wartość 5,8 mld zł, z czego - wg różnych szacunków - jedynie 3%, może 4% przypadnie internetowi.
To stanowi, jak obliczają różne źródła, 120-150 mln zł rocznie. Jest o co powalczyć.
Źródło: Internet Standard
> media , prasa, internet, reklama
- Rynek reklamy internetowej w Europie ciągle idzie w górę.
- Przypomina on jednak jeszcze rynek amerykański sprzed 10 lat.
- Lokalne rynki europejskie różnią się znacznie poziomem rozwoju.
„Tempo wzrostu reklamy internetowej [we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii] coraz bardziej przypomina tempo amerykańskie, gdzie rynek okrzepł i rośnie o około 20% rocznie. Bieżący rok ma przynieść średnio prawie 18% wzrost tym pięciu największym europejskim rynkom", pisze Magdalena Górak z Internet Standard.
Internet Standard uważa, że Polska na tle innych krajów szybko rośnie, ale startuje z niskiego poziomu. Cały rynek reklamy w naszym kraju będzie w tym roku wart około 5 mld zł, być może osiągnie wartość 5,8 mld zł, z czego - wg różnych szacunków - jedynie 3%, może 4% przypadnie internetowi.
To stanowi, jak obliczają różne źródła, 120-150 mln zł rocznie. Jest o co powalczyć.
Źródło: Internet Standard
> media , prasa, internet, reklama
Komentarze