Norweska grupa medialna Schibsted, wydawca darmowego dziennika „20 Minutes", kupił 99,9% kapitału „15 min", jedynego darmowego dziennika na Litwie.
„Naszą ambicją jest rozwijać się na rynku litewskim, a zakup 15 min jest naturalnym etapem", stwierdza Martas Kadastikas, szef Schibsted Baltic. Wysokość transakcji jest nieznana.
„15 min", który wystartował we wrześniu 2005 r., jest dystrybuowany w nakładzie 85.000 egz. w dwóch największych miastach Litwy, Wilnie i Kownie (dziekuje Lidii za poprawke).
Schibsted posiada już kilka litewskich magazynów i kupił niedawno 51% tabloidu „L.T".
Źródło: AFP (via Voila)
> Tag: media, prasa, dzienniki
„Naszą ambicją jest rozwijać się na rynku litewskim, a zakup 15 min jest naturalnym etapem", stwierdza Martas Kadastikas, szef Schibsted Baltic. Wysokość transakcji jest nieznana.
„15 min", który wystartował we wrześniu 2005 r., jest dystrybuowany w nakładzie 85.000 egz. w dwóch największych miastach Litwy, Wilnie i Kownie (dziekuje Lidii za poprawke).
Schibsted posiada już kilka litewskich magazynów i kupił niedawno 51% tabloidu „L.T".
Źródło: AFP (via Voila)
> Tag: media, prasa, dzienniki
Komentarze
Lidja D.