Podobnie jak jego konkurent Yahoo, europejska wyszukiwarka Lycos idzie drogą web 2.0, inwestując w social search. Uruchamia teraz w wersji testowej Lycos IQ, wyszukiwarkę wzbogaconą opiniami i komentarzami internautów.
Chodzi o wybraną grupę internautow, tzw. „ekspertów", których Lycos wyselekcjonuje. Eksperci udostępnią innym swoje ulubione adresy, będą odpowiadać na pytania internautów i będą przez nich oceniani. Na bazie tej oceny będą otrzymywać wynagrodzenie.
Istnieje już wersja francuska Lycos IQ. Wkrótce mają pojawić się inne wersje językowe.
Źrodło: Le Journal du Net
> Tag: internet, , web 2.0
Chodzi o wybraną grupę internautow, tzw. „ekspertów", których Lycos wyselekcjonuje. Eksperci udostępnią innym swoje ulubione adresy, będą odpowiadać na pytania internautów i będą przez nich oceniani. Na bazie tej oceny będą otrzymywać wynagrodzenie.
Istnieje już wersja francuska Lycos IQ. Wkrótce mają pojawić się inne wersje językowe.
Źrodło: Le Journal du Net
> Tag: internet, , web 2.0
Komentarze