Ponad 30% polskich internautów odwiedziło w lipcu 2006 r. blogi - wynika z badania nt. „Korzystania z narzędzi Web 2.0", przeprowadzonego przez firmę Gemius - informuje BiznesNet.
W ciągu zaledwie roku, od lipca 2005 r. do lipca 2006 r., zasięg blogów wzrósł o prawie 11%. Przyczyny: coraz więcej internautów i coraz więcej nowych, ciekawych blogów.
Kim są czytelnicy blogów?
Najmniej liczną grupą są internauci, którzy z sieci korzystają mniej więcej raz w miesiącu (0,87 proc.).
Na czym polega atrakcyjność blogów? Jak pokazują wyniki badania:
Źródło: Biznes.net (via gazeta.pl)
> Tag: media, internet, blog
W ciągu zaledwie roku, od lipca 2005 r. do lipca 2006 r., zasięg blogów wzrósł o prawie 11%. Przyczyny: coraz więcej internautów i coraz więcej nowych, ciekawych blogów.
Kim są czytelnicy blogów?
- To trochę częściej kobiety, niż mężczyźni (odpowiednio 51% i 49%). Kobiety spędzają także na stronach blogów średnio więcej czasu niż mężczyźni.
- Prawie 60% osób odwiedzających bloginie przekroczyło jeszcze 25 roku życia.
Najmniej liczną grupą są internauci, którzy z sieci korzystają mniej więcej raz w miesiącu (0,87 proc.).
Na czym polega atrakcyjność blogów? Jak pokazują wyniki badania:
- 33 % badanych uważa, że ich największym atutem jest umożliwienie ich autorom dzielenia się emocjami i wyrażenie myśli.
- 12% osób deklarowało, że założyło blog pod wpływem namowy znajomych.
- 11% respondentów zrobiło to dla zabicia nudy.
- 19% badanych nie umiało bądź nie chciało podać powodu założenia bloga.
Źródło: Biznes.net (via gazeta.pl)
> Tag: media, internet, blog
Komentarze