Yulbiz Warszawa: Jeden z uczestników spotkania zaczął dziś pisać blog

Pierwszy efekt Yulbiz Warszawa: jeden z uczestników wczorajszego spotkania już założył własnego bloga.
„Dzieki Yulbizowi zalozylem tego wlasnie bloga. Zobaczymy czy moje wypociny sa cos warte i czy bedzie ktos tu wchodzil i to czytal :)" - pisze Marek Adamusinski w swoim pierwszym wpisie w Moron's blog.
Mam nadzieję, że takich pozytywnych efektów będzie więcej, tak jak to ma miejsce w przypadku Yulbiz Montreal i Yulbiz Paris.

> Tag: , ,

Komentarze

Anonimowy pisze…
No proszę :) Już są pierwsze efekty :]
Unknown pisze…
No proszę, a promocja nowego bloga świetna, tylko pozazdrościć :)
A ja założyłem swojego pod wpływem lawiny informacji o Bloggerze po polsku ;)
Anonimowy pisze…
Widać, że dopiero zaczyna - ma standardową szatę WP :)
Miło się dowiedzieć, że nie jestem jedyny, który pod wpływem Media Cafe (pośrednio lub nie) zaczął pisać bloga.