Strategia internetowa Agory, rewolucja w tradycyjnych mediach i cele marketingowe blogów w programie Yulbiz Warszawa

„Strategia Agory w internecie", „Zjawiska, które zrewolucjonizowały tradycyjne media", „Cele marketingowe bloga i marketingu społecznego" - to tematy, które zostaną poruszone na trzecim spotkaniu Yulbiz Warszawa, nieformalnego klubu blogerów ze środowiska biznesu, dziennikarzy i przedsiębiorców nowej ekonomii.

Spotkanie odbędzie się we wtorek 25 września 2007 r. od godz. 19.00 do 24.00 w Restauracji KOM, w Warszawie, ul. Zielna 37. Sponsorem tego spotkania będzie Gazeta.pl.

Oto krótka informacja o prelegentach:


Strategia Agory w internecie - Tomasz Józefacki, dyrektor pionu Internet w Agorze od 2006 r. Do końca sierpnia 2004 roku, związany był z "The New York Times", w którym pracował na stanowisku kierownika działu marketingu i był odpowiedzialny za promocję portalu NYTimes.com. Jego profil na Linkedin.


Cztery zjawiska, które zrewolucjonizowały tradycyjne media - Jeff Mignon, znany specjalista nowych mediów z Nowego Jorku, przedsiębiorca internetowy, twórca m. in. Itsmynews.com. Laureat licznych nagród, w tym Oskara światowego designu za projekt „Pulsu Biznesu", który stworzył z Jackiem Utko. Autor bloga Media Cafe (franc.). Jego profil na Linkedin.


Pięć celów marketingowych bloga i marketingu społecznego - Michel Leblanc, kanadyjski konsultant ds. marketingu internetowego i wykorzystania nowych technologii. Autor bloga Michelleblanc.com o strategiach internetowych i marketingu online. Jego profil na Linkedin.


Program spotkania:
  • 19.00-19.30 - Aperitif, powitanie uczestników, rozdanie identyfikatorów
  • 19.30-19.50 - „Strategia Agory w internecie" - Tomasz Józefacki, dyrektor pionu Internet
  • 19.50-20.00 - Przerwa
  • 20.00-20.15 - Cztery zjawiska, które zrewolucjonizowały tradycyjne media - Jeff Mignon (telekonferencja Nowy Jork-Warszawa przy użyciu aplikacji Transmisje Online).
  • 20.15-20.30 - Pięć celów marketingowych bloga i marketingu społecznego - Michel Leblanc, kanadyjski konsultant ds. marketingu internetowego i wykorzystania nowych technologii (telekonferencja Montreal-Warszawa).
  • 20.30-24.00 - Dyskusja w podgrupach.
Uczestnictwo w spotkaniu jest darmowe. Proszę o wpisywanie się na listę uczestników w celu przygotowania identyfikatorów i rezerwacji odpowiedniej ilości potraw na szwedzki bufet.

> Wiedzieć więcej o Yulbiz Warszawa
  • Pierwsze spotkanie Yulbiz Warszawa odbyło się 17 lipca 2007 roku w Warszawie. Uczestniczyło w nim ok. 30 osób.
  • Drugie spotkanie odbyło się 28 sierpnia 2007 r. Uczestniczyło w nim ok. 100 osób. Jego sponsorem był serwis społecznościowy Bebo.
  • Yulbiz Warszawa jest czwartym tego rodzaju klubem, po Yulbiz Québec, Yulbiz Paris i Yulbiz Bruxelles. Yulbiz powstanie też m. in. w Barcelonie i w Nowym Jorku.
> Tag: internet, blog, Yulbiz, web2.0, Yulbiz Warszawa,

Komentarze