Czy Content Marketing jest lepszy niż tradycyjna reklama?

Źródło: Attachmedia

Reklama czy content marketing? Reklama jest postrzegana jako przeszkadzacz - pisze Ola Sachanowicz, dziennikarka z agencji Mediapolis Custom Publishing we wpisie pt. „Content marketing: Tradycyjna reklama kontra content marketing". 

Tradycyjna reklama ma różne formy, m.in. spotu telewizyjnego, radiowego, billboardów, plakatu, reklam w magazynach papierowych. Teza: reklama przeszkadza, drażni. A content marketing?




Przekaz content marketingowy z założenia ma nie tylko przyciągać uwagę, lecz także oferować wartościowe informacje. Podobnie jak reklama tradycyjna, content marketing może mieć różne formy. Są to m.in.wpisy blogowe, artykuły, podcasty, infografiki, filmy wideo itp. Teza: content marketing oferuje wartościowe treści.

> Wiedzieć więcej


Komentarze

Unknown pisze…
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze…
Content nie denerwuje konsumenta, jest trwały, jeśli tekst jest wartościowy. Doskonały content prezentuje LeadBullet.
Marek Trawski pisze…
Szczerze mówiąc content marketing jest to swego rodzaju jedna z części całego marketingu internetowego. Jeśli chcemy w ten sposób promować własną stronę to należy przede wszystkim zacząć od audytu SEO http://www.bielsko.biala.pl/firmy/porady/751/audyt-czyli-sposob-na-sukces bo bez niego nasze dalsze działania mogą okazać się o wiele mniej skuteczne.
Monika Zawadzka pisze…
Pozycjonowanie sklepów internetowych jest cały czas bardzo skutecznym sposobem na zdobycie widoczności i ruchu w wyszukiwarce Google. Osobiście bardzo chętnie czytam artykuły SEO w http://www.dccomp.pl/o-pozycjonowaniu-stron-slow-kilka/ i jestem mocno z nich zadowolona. Należy pamiętać, że w zestaw pozycjonowania witryn wchodzi mnóstwo składników które muszą współpracować razem ze sobą.
Anna Barańska pisze…
Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisany artykuł.
Marta89 pisze…
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Marta89 pisze…
Ciekawy wpis. Content marketing jest dobry, ale musi być wartościowy. Chodzi o odpowiednie dopasowanie treści, umieszczenie słów kluczowych i właśnie to daje nam olbrzymią moc marketingową. Czytałam nawet o tym na http://adnext.pl/onas/content-marketing/ Firma ma fajne usługi.
aniusa pisze…
Jedno i drugie wydaje mi się, że jest tak samo ważne. ALe pozycjonowanie i dobra strona internetowa również. DLatego polecę firmę https://seomamut.pl/ , która bardzo profesjonalnie wykonuje tego typu rzeczy
Ciekawy artykuł. Pozdrawiam.
Anonimowy pisze…
Bardzo ciekawie to zostało opisane.
natkar pisze…
No ciekawe..
Ania pisze…
Dziś pozycjonowanie stron to właśnie content marketing. Należy zadbać o jakość treści. Każdy specjalista SEO wie, że dobre treści to wzrost reputacji serwisu w Google.