19.11.12

Czy Content Marketing jest lepszy niż tradycyjna reklama?

Źródło: Attachmedia

Reklama czy content marketing? Reklama jest postrzegana jako przeszkadzacz - pisze Ola Sachanowicz, dziennikarka z agencji Mediapolis Custom Publishing we wpisie pt. „Content marketing: Tradycyjna reklama kontra content marketing". 

Tradycyjna reklama ma różne formy, m.in. spotu telewizyjnego, radiowego, billboardów, plakatu, reklam w magazynach papierowych. Teza: reklama przeszkadza, drażni. A content marketing?




Przekaz content marketingowy z założenia ma nie tylko przyciągać uwagę, lecz także oferować wartościowe informacje. Podobnie jak reklama tradycyjna, content marketing może mieć różne formy. Są to m.in.wpisy blogowe, artykuły, podcasty, infografiki, filmy wideo itp. Teza: content marketing oferuje wartościowe treści.

> Wiedzieć więcej


2 komentarze:

Anna Dąbrowska pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anna Dąbrowska pisze...

Content nie denerwuje konsumenta, jest trwały, jeśli tekst jest wartościowy. Doskonały content prezentuje LeadBullet.