Warsztaty, wykłady i konferencje, które prowadzę od ponad 20 lat, towarzyszą zmianom
w mediach i w przedsiębiorstwach oraz przemianom cyfrowego świata.
w mediach i w przedsiębiorstwach oraz przemianom cyfrowego świata.
Każde szkolenie jest inne, nowe, jeszcze bardziej inspirujące. I ciągle cieszą się one niezmiennym zainteresowaniem ludzi ze świata mediów, komunikacji i marketingu.
W tych szkoleniach uczestniczyło kilka tysięcy osób:
- jedni stali się kierownikami działów, redaktorami naczelnymi, wydawcami i prezesami,
- inni - jeszcze lepszymi dziennikarzami i menedżerami.
- albo po prostu nauczyli się pisać lepiej, myśleć i mówić zwięźle, merytorycznie i bardziej przekonywująco.
Oto lista moich najbardziej popularnych szkoleń z ostatnich lat:
Dziennikarstwo i blogowanie
- Jak pisać, by być czytanym w internecie
- Jak tworzyć teksty pod SEO, aby zdobywać wysokie pozycje w Google
- Jak pisać krótko, zwięźle i ciekawie. Nowoczesne techniki dziennikarstwa
- Jak napisać chwytliwy tytuł, który przyciągnie czytelnika
- Jak napisać lead, który zachęci do czytania artykułu
- Jak pisać artykuły analityczne. Techniki analizy, syntezowania, mapowania myśli
- Jak informować i opowiadać historie za pomocą obrazu. Techniki dziennikarstwa wizualnego (Canva, Facebook, Instagram, Pinterest, Linkedin...)
- Blog Marketing: Jak pisać, by być czytanym na blogu.
Komunikacja i copywriting
- Jak pisać, by lepiej sprzedawać. Sekrety poetów i killerów copywritingu
- Storytelling: Sztuka opowiadania historii, które sprzedają
- Visual Storytelling: Jak wykorzystać nowoczesne techniki komunikacji wizualnej
- Jak pisać i komunikować krótko, zwięźle i ciekawie (Instagram, e-mail, notatka, raport, Elevator Pitch...).
- Jak tworzyć skuteczne i atrakcyjne prezentacje, które pomogą sprzedać Wasze pomysły, produkty i usługi.
- Jak pisać notatki prasowe dla dziennikarzy, blogerów i influencerów.
- Jak stworzyć multimedialny raport roczny i CSR-owy, etap po etapie
- Jak tworzyć skuteczne i atrakcyjne prezentacje (Keynote, Power Point, Canva)
- Jak stworzyć i wypromować ebook jako narzędzie komunikacji marketingowej.
Marketing cyfrowy
- Content Marketing: Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując treści (teksty, social media, wideo, podcasty, animacje 3D...)
- Social Media Marketing: Jak skutecznie budować wizerunek i zdobywać fanów w social media
- Visual Marketing. Jak opowiadać historię marki i angażować konsumentów za pomocą treści wizualnych
- Social Selling: Jak szukać klientów i sprzedawać w social media
- Low Cost Marketing: Jak promować firmę z ograniczonym budżetem marketingowym.
Wybrane programy szkoleniowe:
- Data: 2004
- Opis: Autorski program szkoleń dziennikarskich dla Wydawnictwa Bauer. W tym programie uczestniczyli redaktorzy naczelni i ich zastępcy, sekretarze redakcji, redaktorzy, dziennikarze i graficy z ponad 30 tytułów prasy młodzieżowej, telewizyjnej i kobiecej wydawnictwa. Program rozłożony był na 12 miesięcy.
- Data: 1998-99
- Opis: Autorski program szkoleń dziennikarskich. Pierwszy i największy w Polsce kompleksowy program szkoleń dla wszystkich redakcji grupy wydawniczej Orkla Media Polska. Szkolenia obejmowały wszystkich prezesów, redaktorów naczelnych i ich zastępców, sekretarzy redakcji oraz wybranych redaktorów, dziennikarzy, grafików i infografików grupy Orkla Media Polska.
- Data: 2006-07
- Opis: Autorski program szkoleń. Największy program szkoleń dla prasy lokalnej w Polsce. Program, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich, został stworzony przez Krzysztofa Urbanowicza we współpracy z Izbą Wydawców Prasy. Był on skierowany dla dziennikarzy i menedżerów z prasy lokalnej w Polsce. Jego celem było przekazanie wiedzy nt. nowoczesnych technik dziennikarstwa (w tym dziennikarstwa wizualnego), grafiki prasowej, zarządzania i marketingu w prasie.
- Data: 2009-10
- Opis: Projekt szkoleń dla kadr Grupy Medialnej Gazeta Olsztyńska, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program został przygotowany przez firmę szkoleniową z Olsztyna. Miał on na celu stworzenie nowej kultury organizacyjnej w kontekście przekształcenia firmy w wydawnictwo multimedialne i powstania nowego newsroomu multimedialnego w wydawnictwie Edytor (m. in. „Gazeta Olsztyńska”, „Dziennik Elbląski”, 3 darmowe tygodniki, + 30 tygodników, witryny www).
- Data: 2007-08
- Opis: Autorski program szkoleń dla wydawnictwa INFOR. W szkoleniach uczestniczyli redaktorzy, dziennikarze i menedżerowie „Gazety Prawnej".
- Data: 2000-2016
- Opis: Autorski program szkoleń dla mediów. Główne tematy Akademii Dziennikarstwa to:
- Jak pisać, by być czytanym;
- Jak pisać, by być czytanym w Internecie;
- Jak pisać wywiad i sylwetkę;
- Jak pisać reportaż. Sztuka opowiadania historii;
- Jak tworzyć tematy czołówkowe;
- Jak pisać krótko i zwięźle;
- Jak zrobić dobrą infografikę; Techniki dziennikarstwa wizualnego;
- Jak zarządzać redakcją (dziennik, tygodnik, miesięcznik);
- Jak zbudować i zarządzać siecią korespondentów lokalnych;
- Jak lepiej poznać i zbliżyć się do czytelnika. Interaktywność w prasie;
- Techniki kreowania i planowania tematów.
- Prawo prasowe;
- Marketing strategiczny i operacyjny;
- Jak zwiększyć sprzedaż w prasie.
- Data: 2003-2017
- Opis: Autorski program szkoleń dla firm spoza branży mediów. Główne tematy:
- Jak stworzyć skuteczną gazetę firmową w erze internetu;
- Jak stworzyć skuteczny e-newsletter;
- Jak zmodernizować gazetę firmową;
- Jak zarządzać projektem gazety firmowej;
- Jak zbudować i zarządzać siecią korespondentów firmowych;
- Jak pisać, by być czytanym;
- Jak pisać, by być czytanym w Internecie i Intranecie;
- Jak tworzyć tematy czołówkowe;
- Jak pisać krótko i zwięźle;
- Techniki dziennikarstwa wizualnego;
- Techniki kreowania i planowania tematów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz