Szkolenia

☑️ Pomagam firmom w rozwoju dzięki sztucznej inteligencji i ChatGPT

☑️ Szkolenia i projekty doradcze, które prowadzę od 25 lat towarzyszą zmianom w mediach, firmach, instytucjach i uczelniach wyższych oraz dynamicznym przemianom cyfrowego świata. Przemianom, które przyśpieszyły za sprawą sztucznej inteligencji i ChatGPT. 

☑️ W moich szkoleniach uczestniczyło kilka tysięcy osób z +40 uczelni wyższych, +200 mediów  z Polski, Francji, Bułgarii, Rumunii… i +600 firm. od PKN Orlen i PZU do Carrefoura, Pepsi Coli, Zamku Królewskiego w Warszawie i Kancelarii Sejmu.

❤️ Co piąty uczestnik moich szkoleń uznał je za najlepsze, w jakich kiedykolwiek brał udział, a średnia ocen z ostatnich 5 lat wynosi 4,9 w skali od 0 do 5.  

Oto tematy moich najbardziej popularnych szkoleń

Biznes

  1. AI w biznesie: Jak skutecznie wykorzystać sztuczną inteligencję i ChatGPT do promocji i rozwoju biznesu

  2. AI w MŚP: Jak skutecznie wykorzystać sztuczną inteligencję, media społecznościowe  i SEO do wypromowania i sprzedaży produktów i usług MŚP

  3. Leadership: ChatGPT dla liderów i menedżerów

  4. Sales: ChatGPT dla handlowców

  5. Project Management: AI i ChatGPT dla project managerów

  6. Account Management: AI i ChatGPT dla account managerów

Marketing cyfrowy

  1. Digital Marketing: Jak skutecznie wykorzystać narzędzia sztucznej inteligencji i media społecznościowe do promocji i sprzedaży produktów, usług i eventów
  2. Content Marketing: Jak skutecznie wykorzystać sztuczną inteligencję, ChatGPT i marketing treści, by wypromować swój biznes, pozyskać nowych klientów i sprzedawać więcej

  3. Social Media Marketing: Jak wykorzystać sztuczną inteligencję i ChatGPT, żeby lepiej komunikować, budować atrakcyjny wizerunek i efektywnie angażować odbiorców w mediach społecznościowych

  4. Social Media Management: AI i ChatGPT dla social media managerów

  5. Brand Management: AI i ChatGPT dla brand managerów

Media, komunikacja, PR

  1. Media: Jak pisać krótko, zwięźle i 5x szybciej z ChatGPT. Sztuczna inteligencja dla dziennikarzy z prasy, radia, TV i online
  2. Business Communication: Jak wykorzystać sztuczną inteligencję i ChatGPT, by komunikować charyzmatycznie, inspirować i skutecznie przekonywać do swojej wizji
  3. Copywriting: Jak pisać językiem korzyści, by lepiej sprzedawać. Sekrety i techniki copywritingu w erze AI i ChatGPT
  4. Public Relations: Jak wykorzystać sztuczną inteligencję i ChatGPT w komunikacji, promocji i w Public Relations
  5. Komunikacja firmowa: Jak wykorzystać sztuczną inteligencję i ChatGPT w komunikacji wewnętrznej z pracownikami
  6. Storytelling biznesowy: Jak wykorzystać sztuczną inteligencję i ChatGPT w storytellingu i w komunikacji biznesowej
  7. Visual Storytelling: Jak przy pomocy tekstu, obrazów i sztucznej inteligencji opowiadać historie, które sprzedają

=================================================================

7 największych programów szkoleniowych, które stworzyłem

1. Akademia Dziennikarstwa 
  • Data: 2004
  • Opis: Autorski program szkoleń dziennikarskich dla Wydawnictwa Bauer. W tym programie uczestniczyli redaktorzy naczelni i ich zastępcy, sekretarze redakcji, redaktorzy, dziennikarze i graficy z ponad 30 tytułów prasy młodzieżowej, telewizyjnej i kobiecej wydawnictwa. Program rozłożony był na 12 miesięcy.
2. Program szkoleń dla grupy prasowej Orkla Media Polska (później Media Regionalne, później Mecom Group, później PolskaPresse, a później... PKN Orlen)
  • Data: 1998-99
  • Opis:  Autorski program szkoleń dziennikarskich. Pierwszy i największy w Polsce kompleksowy program szkoleń dla wszystkich redakcji grupy wydawniczej Orkla Media Polska. Szkolenia obejmowały wszystkich prezesów, redaktorów naczelnych i ich zastępców, sekretarzy redakcji oraz wybranych redaktorów, dziennikarzy, grafików i infografików grupy Orkla Media Polska.
3. Akademia Prasy Lokalnej  
  • Data: 2006-07
  • Opis:  Autorski program szkoleń. Największy program szkoleń dla prasy lokalnej w Polsce. Program, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich, został stworzony przez Krzysztofa Urbanowicza we współpracy z Izbą Wydawców Prasy. Był on skierowany dla dziennikarzy i menedżerów  z prasy lokalnej w Polsce. Jego celem było przekazanie wiedzy nt. nowoczesnych technik dziennikarstwa (w tym dziennikarstwa wizualnego), grafiki prasowej, zarządzania i marketingu w prasie.
4. E-dytor. Akademia interaktywnych mediów
  • Data: 2009-10
  • Opis: Projekt szkoleń dla kadr Grupy Medialnej Gazeta Olsztyńska, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program został przygotowany przez firmę szkoleniową z Olsztyna. Miał on na celu stworzenie nowej kultury organizacyjnej w kontekście przekształcenia firmy w wydawnictwo multimedialne i powstania nowego newsroomu multimedialnego w wydawnictwie Edytor (m. in. „Gazeta Olsztyńska”, „Dziennik Elbląski”, 3 darmowe tygodniki, + 30 tygodników, witryny www).
5. Akademia Internetu 
  • Data: 2007-08
  • Opis: Autorski program szkoleń dla wydawnictwa INFOR. W szkoleniach uczestniczyli redaktorzy, dziennikarze i menedżerowie „Gazety Prawnej".
6. Akademia Dziennikarstwa 
  • Data: 2000-2016
  • Opis: Autorski program szkoleń dla mediów. 
  • Główne tematy Akademii Dziennikarstwa to: 
    • Jak pisać, by być czytanym; 
    • Jak pisać, by być czytanym w Internecie; 
    • Jak pisać wywiad i sylwetkę; 
    • Jak pisać reportaż. Sztuka opowiadania historii; 
    • Jak tworzyć tematy czołówkowe; 
    • Jak pisać krótko i zwięźle; 
    • Jak zrobić dobrą infografikę; Techniki dziennikarstwa wizualnego; 
    • Jak zarządzać redakcją (dziennik, tygodnik, miesięcznik); 
    • Jak zbudować i zarządzać siecią korespondentów lokalnych; 
    • Jak lepiej poznać i zbliżyć się do czytelnika. Interaktywność w prasie; 
    • Techniki kreowania i planowania tematów.
    • Prawo prasowe; 
    • Marketing strategiczny i operacyjny; 
    • Jak zwiększyć sprzedaż w prasie.
7. Akademia Mediów Firmowych 
  • Data: 2003-2016
  • Opis: Autorski program szkoleń dla firm spoza branży mediów. 
  • Główne tematy: 
    • Jak stworzyć skuteczną gazetę firmową w erze internetu; 
    • Jak stworzyć skuteczny e-newsletter; 
    • Jak zmodernizować gazetę firmową; 
    • Jak zarządzać projektem gazety firmowej; 
    • Jak zbudować i zarządzać siecią korespondentów firmowych; 
    • Jak pisać, by być czytanym; 
    • Jak pisać, by być czytanym w Internecie i Intranecie; 
    • Jak tworzyć tematy czołówkowe; 
    • Jak pisać krótko i zwięźle; 
    • Techniki dziennikarstwa wizualnego;
    • Techniki kreowania i planowania tematów.

Komentarze