Oto tematy moich najbardziej popularnych szkoleń
Biznes
AI w biznesie: Jak skutecznie wykorzystać sztuczną inteligencję i ChatGPT do promocji i rozwoju biznesu
AI w MŚP: Jak skutecznie wykorzystać sztuczną inteligencję, media społecznościowe i SEO do wypromowania i sprzedaży produktów i usług MŚP
Leadership: ChatGPT dla liderów i menedżerów
Sales: ChatGPT dla handlowców
Project Management: AI i ChatGPT dla project managerów
Account Management: AI i ChatGPT dla account managerów
Marketing cyfrowy
- Digital Marketing: Jak skutecznie wykorzystać narzędzia sztucznej inteligencji i media społecznościowe do promocji i sprzedaży produktów, usług i eventów
Content Marketing: Jak skutecznie wykorzystać sztuczną inteligencję, ChatGPT i marketing treści, by wypromować swój biznes, pozyskać nowych klientów i sprzedawać więcej
Social Media Marketing: Jak wykorzystać sztuczną inteligencję i ChatGPT, żeby lepiej komunikować, budować atrakcyjny wizerunek i efektywnie angażować odbiorców w mediach społecznościowych
Social Media Management: AI i ChatGPT dla social media managerów
Brand Management: AI i ChatGPT dla brand managerów
Media, komunikacja, PR
- Media: Jak pisać krótko, zwięźle i 5x szybciej z ChatGPT. Sztuczna inteligencja dla dziennikarzy z prasy, radia, TV i online
- Business Communication: Jak wykorzystać sztuczną inteligencję i ChatGPT, by komunikować charyzmatycznie, inspirować i skutecznie przekonywać do swojej wizji
- Copywriting: Jak pisać językiem korzyści, by lepiej sprzedawać. Sekrety i techniki copywritingu w erze AI i ChatGPT
- Public Relations: Jak wykorzystać sztuczną inteligencję i ChatGPT w komunikacji, promocji i w Public Relations
- Komunikacja firmowa: Jak wykorzystać sztuczną inteligencję i ChatGPT w komunikacji wewnętrznej z pracownikami
- Storytelling biznesowy: Jak wykorzystać sztuczną inteligencję i ChatGPT w storytellingu i w komunikacji biznesowej
- Visual Storytelling: Jak przy pomocy tekstu, obrazów i sztucznej inteligencji opowiadać historie, które sprzedają
=================================================================
7 największych programów szkoleniowych, które stworzyłem
1. Akademia Dziennikarstwa- Data: 2004
- Opis: Autorski program szkoleń dziennikarskich dla Wydawnictwa Bauer. W tym programie uczestniczyli redaktorzy naczelni i ich zastępcy, sekretarze redakcji, redaktorzy, dziennikarze i graficy z ponad 30 tytułów prasy młodzieżowej, telewizyjnej i kobiecej wydawnictwa. Program rozłożony był na 12 miesięcy.
- Data: 1998-99
- Opis: Autorski program szkoleń dziennikarskich. Pierwszy i największy w Polsce kompleksowy program szkoleń dla wszystkich redakcji grupy wydawniczej Orkla Media Polska. Szkolenia obejmowały wszystkich prezesów, redaktorów naczelnych i ich zastępców, sekretarzy redakcji oraz wybranych redaktorów, dziennikarzy, grafików i infografików grupy Orkla Media Polska.
- Data: 2006-07
- Opis: Autorski program szkoleń. Największy program szkoleń dla prasy lokalnej w Polsce. Program, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich, został stworzony przez Krzysztofa Urbanowicza we współpracy z Izbą Wydawców Prasy. Był on skierowany dla dziennikarzy i menedżerów z prasy lokalnej w Polsce. Jego celem było przekazanie wiedzy nt. nowoczesnych technik dziennikarstwa (w tym dziennikarstwa wizualnego), grafiki prasowej, zarządzania i marketingu w prasie.
- Data: 2009-10
- Opis: Projekt szkoleń dla kadr Grupy Medialnej Gazeta Olsztyńska, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program został przygotowany przez firmę szkoleniową z Olsztyna. Miał on na celu stworzenie nowej kultury organizacyjnej w kontekście przekształcenia firmy w wydawnictwo multimedialne i powstania nowego newsroomu multimedialnego w wydawnictwie Edytor (m. in. „Gazeta Olsztyńska”, „Dziennik Elbląski”, 3 darmowe tygodniki, + 30 tygodników, witryny www).
- Data: 2007-08
- Opis: Autorski program szkoleń dla wydawnictwa INFOR. W szkoleniach uczestniczyli redaktorzy, dziennikarze i menedżerowie „Gazety Prawnej".
- Data: 2000-2016
- Opis: Autorski program szkoleń dla mediów.
- Główne tematy Akademii Dziennikarstwa to:
- Jak pisać, by być czytanym;
- Jak pisać, by być czytanym w Internecie;
- Jak pisać wywiad i sylwetkę;
- Jak pisać reportaż. Sztuka opowiadania historii;
- Jak tworzyć tematy czołówkowe;
- Jak pisać krótko i zwięźle;
- Jak zrobić dobrą infografikę; Techniki dziennikarstwa wizualnego;
- Jak zarządzać redakcją (dziennik, tygodnik, miesięcznik);
- Jak zbudować i zarządzać siecią korespondentów lokalnych;
- Jak lepiej poznać i zbliżyć się do czytelnika. Interaktywność w prasie;
- Techniki kreowania i planowania tematów.
- Prawo prasowe;
- Marketing strategiczny i operacyjny;
- Jak zwiększyć sprzedaż w prasie.
- Data: 2003-2016
- Opis: Autorski program szkoleń dla firm spoza branży mediów.
- Główne tematy:
- Jak stworzyć skuteczną gazetę firmową w erze internetu;
- Jak stworzyć skuteczny e-newsletter;
- Jak zmodernizować gazetę firmową;
- Jak zarządzać projektem gazety firmowej;
- Jak zbudować i zarządzać siecią korespondentów firmowych;
- Jak pisać, by być czytanym;
- Jak pisać, by być czytanym w Internecie i Intranecie;
- Jak tworzyć tematy czołówkowe;
- Jak pisać krótko i zwięźle;
- Techniki dziennikarstwa wizualnego;
- Techniki kreowania i planowania tematów.
Komentarze