„Corriere della Serra" wyda 5 mln euro na promocję nowego magazynu dla mężczyzn

W piątek 11 listopada br. ukazał się w sprzedaży we Włoszech drugi numer magazynu dla mężczyzn, „Style Magazine". Jest wydawany przez wydawnictwo RCS Quotidiani, wydawcę jednego z największych włoskich dzienników, „Corriere della Serra" oraz sportowego „La Gazzetta dello Sport".

Pierwszy nr, wydany w połowie października, sprzedał się w 820.000 egz. (przy nakładzie 1 mln egz.), co wydawca uznaje za „niezwykły sukces". Mężczyźni są bowiem, w przeciwieństwie do kobiet, o wiele trudniejszymi czytelnikami do zdobycia.

„Style Magazine" jest klasycznym czasopismem lifestylowym. Mówi o trendach, kulturze, modzie, konsumpcji i luksusie. To elegancka mieszanka „Logo" i magazynu „New York Times'a".

Kosztuje 1,20 euro przy zakupie w pierwszym dniu sprzedaży z „Corriere della Serra" i 2 euro później, przez cały miesiąc, już bez dziennika. Kampania promocyjna magazynu będzie kosztować, wg wydawcy, 5 mln euro.

Oprócz „Style Magazine", „Corriere della Sera" wydaje też: „Corriere della Sera Magazine", „Io Donna", „Corriere Salute", „CorrierEconomia", „ViviMilano", „TrovoCasa", „Corriere Lavoro"...

Źródło: „Corriere della Serra" , RCS Media Group (via Publicita Italia)

Komentarze