
Pierwszy nr, wydany w połowie października, sprzedał się w 820.000 egz. (przy nakładzie 1 mln egz.), co wydawca uznaje za „niezwykły sukces". Mężczyźni są bowiem, w przeciwieństwie do kobiet, o wiele trudniejszymi czytelnikami do zdobycia.
„Style Magazine" jest klasycznym czasopismem lifestylowym. Mówi o trendach, kulturze, modzie, konsumpcji i luksusie. To elegancka mieszanka „Logo" i magazynu „New York Times'a".
Kosztuje 1,20 euro przy zakupie w pierwszym dniu sprzedaży z „Corriere della Serra" i 2 euro później, przez cały miesiąc, już bez dziennika. Kampania promocyjna magazynu będzie kosztować, wg wydawcy, 5 mln euro.
Oprócz „Style Magazine", „Corriere della Sera" wydaje też: „Corriere della Sera Magazine", „Io Donna", „Corriere Salute", „CorrierEconomia", „ViviMilano", „TrovoCasa", „Corriere Lavoro"...
Źródło: „Corriere della Serra" , RCS Media Group (via Publicita Italia)
Komentarze