Szykuje się prawdziwa rewolucja w prasie w Europie: belgijski dziennik ekonomiczny po flamandzku „De Tijd" zamierza przetestować wkrótce swoje wydanie elektroniczne na urządzeniu przypominającym e-book.
Dwustu prenumeratorów otrzyma w ramach testu tzw. iLiad (na zdjęciu), na którym będą mogli czytać swój ulubiony dziennik.
iLiad jest produktem holenderskiej spółki iRex Technologies. Jest wyposażony w technologię Wi-Fi do bezprzewodowego połączenia z internetem i łącze USB do połączenia z komputerem. Można na nim czytać gazetę, książki, plany, notatki z wykładów...
Jest przystosowany do większości istniejących formatów elektronicznych. Opiera się na technologii e-ink.
Będzie sprzedawany od kwietnia 2006. Jest już w handlu w ofercie dla firm.
Powtarzam to od ponad roku na różnych szkoleniach i konferencjach dla prasy: takie gazety jak „Rzeczpospolita", „Gazeta Prawna" czy „Puls Biznesu" powinny w pierwszej kolejności zainteresować się tego typu urządzeniami, przeliczyć koszty, poszukać sponsorów, przygotować ofertę reklamową Premium.
Zanim stanie się produktem masowym, e-gazeta będzie prestiżowym wyróżnikiem dla VIP-ów. A polscy menadżerowie, podobnie zresztą jak francuscy i amerykańscy, są żądni tak samo nowinek technologicznych jak i formalnych atrybutów przynależności do elitarnego klubu.
Źródło: Media Cafe
> Wiedzieć więcej: Sony lansuje e-book w USA, Kiedy pojawią się gazety na e-papierze?, Znalazłem wrzeszcie gazetę dla siebie
> Linki: „De Tijd", iRex Technologies, e-ink, Wi-Fi, USB
> Tag: media prasa internet
iLiad jest produktem holenderskiej spółki iRex Technologies. Jest wyposażony w technologię Wi-Fi do bezprzewodowego połączenia z internetem i łącze USB do połączenia z komputerem. Można na nim czytać gazetę, książki, plany, notatki z wykładów...
Jest przystosowany do większości istniejących formatów elektronicznych. Opiera się na technologii e-ink.
Będzie sprzedawany od kwietnia 2006. Jest już w handlu w ofercie dla firm.
Powtarzam to od ponad roku na różnych szkoleniach i konferencjach dla prasy: takie gazety jak „Rzeczpospolita", „Gazeta Prawna" czy „Puls Biznesu" powinny w pierwszej kolejności zainteresować się tego typu urządzeniami, przeliczyć koszty, poszukać sponsorów, przygotować ofertę reklamową Premium.
Zanim stanie się produktem masowym, e-gazeta będzie prestiżowym wyróżnikiem dla VIP-ów. A polscy menadżerowie, podobnie zresztą jak francuscy i amerykańscy, są żądni tak samo nowinek technologicznych jak i formalnych atrybutów przynależności do elitarnego klubu.
Źródło: Media Cafe
> Wiedzieć więcej: Sony lansuje e-book w USA, Kiedy pojawią się gazety na e-papierze?, Znalazłem wrzeszcie gazetę dla siebie
> Linki: „De Tijd", iRex Technologies, e-ink, Wi-Fi, USB
> Tag: media prasa internet
Komentarze