Nie przestraszył ich ani upadek „Nowego Dnia", ani zawieszenie projektu dziennika przez biznesmena Michała Sołowowa, ani czarne statystyki o spadku sprzedaży prasy codziennej - w poniedziałek ukazał się w Koszalinie dziennik ”Miasto. Nowy Dziennik Koszaliński”.
Według danych wydawcy cytowanych na stronach internetowych „Press", pierwszy numer ukazał się w nakładzie 8.000 egz. Gazeta ma 16 stron, kosztuje 1,10 zł (wydanie codzienne) i 1,30 zł (wydanie piątkowe z programem telewizyjnym).
Wg „Press", tytuł wydaje spółka PerMedia SA (udziałowcami są Politechnika Koszalińska i lokalni przedsiębiorcy), a naczelnym jest Piotr Kobalczyk.
Pomysłodawca nowego dziennika mówi, że gazety regionalne zrobiły się zbyt hermetyczne, przeżywają kryzys, bo nie potrafią określić swojej formuły, a koszalinianom potrzebna jest gazeta, która szerzej będzie pisała o problemach miasta i mieszkańców - czytamy w serwisie regionalnym TVP3.
W Koszalinie ukazują się już dwa dzienniki regionalne należące do Orkla Press Polska: „Głos Pomorza” i „Głos Koszaliński/Głos Słupski”.
Źródło: „Press", TVP3
> Tag: media, prasa, dzienniki
Według danych wydawcy cytowanych na stronach internetowych „Press", pierwszy numer ukazał się w nakładzie 8.000 egz. Gazeta ma 16 stron, kosztuje 1,10 zł (wydanie codzienne) i 1,30 zł (wydanie piątkowe z programem telewizyjnym).
Wg „Press", tytuł wydaje spółka PerMedia SA (udziałowcami są Politechnika Koszalińska i lokalni przedsiębiorcy), a naczelnym jest Piotr Kobalczyk.
Pomysłodawca nowego dziennika mówi, że gazety regionalne zrobiły się zbyt hermetyczne, przeżywają kryzys, bo nie potrafią określić swojej formuły, a koszalinianom potrzebna jest gazeta, która szerzej będzie pisała o problemach miasta i mieszkańców - czytamy w serwisie regionalnym TVP3.
W Koszalinie ukazują się już dwa dzienniki regionalne należące do Orkla Press Polska: „Głos Pomorza” i „Głos Koszaliński/Głos Słupski”.
Źródło: „Press", TVP3
> Tag: media, prasa, dzienniki
Komentarze