„The Guardian" został uznany najlepszym dziennikiem roku przez British Press Awards.
Jury przyznało gazecie tę nagrodę za zmianę formuły redakcyjnej i graficznej (w tym przejście do formatu „berlinki"), we wrześniu 2005 r.
„The Guardian" zbiera nagrodę za nagrodą.
W lutym tego roku otrzymał, wraz z „Rzeczpospolitą", prestiżowa nagrodę The Word's Best-Designed Newspaper 2005 w konkursie orgnizowanym przez Society for News Design (SND). Ta nagroda jest w świecie gazet tym czym Oskar jest w świecie filmu.
The European Newspaper Awards przyznała mu niedawno główną nagrodę Europe's Best Designed Newspaper w kategorii „dzienniki ogólnokrajowe".
Strony internetowe „The Guardian" zdobyły dwie nagrody The Association of Online Publishers za „Najlepszy website informacyjny w Wielkiej Brytanii" i „Najlepszy zespół redakcyjny w dziedzinie sportu i piłki nożnej".
„The Guardian" jest największym sukcesem ubiegłego roku w Wielkiej Brytanii. Po zmianie formuły redakcyjnej i graficznej, sprzedaż dziennika wzrosła o 6 %, podczas gdy brytyjska prasa codzienna traci czytelników (-3% w ostatnim kwartale 2005 r., wg brytyjskiego związku kontroli dystrybucji prasy, ABC-Audit Bureau of Circulation).
Średnia sprzedaż „The Guardian" wynosi 395.000 egz.
Portal internetowy „The Guardian” jest najpopularniejszym z portali brytyjskiej prasy codziennej, przed „Sun”, „Times” i „Telegraph”. „The Guardian” posiada obecnie 15 różnych serwisów internetowych, które są „globalnie dochodowe”. Finansowane są prawie wyłącznie przez reklamę i odwiedzane są tak samo często w Wielkiej Brytanii jak w USA.
> Tag: media, prasa, dzienniki
Jury przyznało gazecie tę nagrodę za zmianę formuły redakcyjnej i graficznej (w tym przejście do formatu „berlinki"), we wrześniu 2005 r.
„The Guardian" zbiera nagrodę za nagrodą.
W lutym tego roku otrzymał, wraz z „Rzeczpospolitą", prestiżowa nagrodę The Word's Best-Designed Newspaper 2005 w konkursie orgnizowanym przez Society for News Design (SND). Ta nagroda jest w świecie gazet tym czym Oskar jest w świecie filmu.
The European Newspaper Awards przyznała mu niedawno główną nagrodę Europe's Best Designed Newspaper w kategorii „dzienniki ogólnokrajowe".
Strony internetowe „The Guardian" zdobyły dwie nagrody The Association of Online Publishers za „Najlepszy website informacyjny w Wielkiej Brytanii" i „Najlepszy zespół redakcyjny w dziedzinie sportu i piłki nożnej".
„The Guardian" jest największym sukcesem ubiegłego roku w Wielkiej Brytanii. Po zmianie formuły redakcyjnej i graficznej, sprzedaż dziennika wzrosła o 6 %, podczas gdy brytyjska prasa codzienna traci czytelników (-3% w ostatnim kwartale 2005 r., wg brytyjskiego związku kontroli dystrybucji prasy, ABC-Audit Bureau of Circulation).
Średnia sprzedaż „The Guardian" wynosi 395.000 egz.
Portal internetowy „The Guardian” jest najpopularniejszym z portali brytyjskiej prasy codziennej, przed „Sun”, „Times” i „Telegraph”. „The Guardian” posiada obecnie 15 różnych serwisów internetowych, które są „globalnie dochodowe”. Finansowane są prawie wyłącznie przez reklamę i odwiedzane są tak samo często w Wielkiej Brytanii jak w USA.
> Tag: media, prasa, dzienniki
Komentarze