Co drugi użytkownik MySpace ma powyżej 35 lat

Na pierwszy rzut oka, amerykański serwis społecznościowy, MySpace, podobnie jak francuska plaforma blogowa Skyblog, wydaje się opanowany przez nastolatki, które nic nie robią tylko piszą blogi, wymieniają się zdjeciami i wideo oraz paplają przez komunikatory.

Nic bardziej błędnego. Według magazynu „Fortune", 87% ze 100 mln użytkowników MySpace (miesięcznie) deklaruje, że ma 18 lat i więcej, a 52%, czyli co drugi, że ma powyżej 35 lat!

To dobra wiadomośc dla magnata medialnego Ruperta Murdocha, właściciela MySpace. Z marketingowego punktu widzenia, trzydziestopięciolatki są zdecydowanie bardziej atrakcyjną grupą docelową niż osiemnastolatki.

Goggle'owi, który podpisał własnie umowe na obsługę reklmową MySpace, będzie łatwiej ich „sprzedać" reklamowo.

Źródło: „Fortune"

> Tag: , , ,

Komentarze