Na pierwszy rzut oka, amerykański serwis społecznościowy, MySpace, podobnie jak francuska plaforma blogowa Skyblog, wydaje się opanowany przez nastolatki, które nic nie robią tylko piszą blogi, wymieniają się zdjeciami i wideo oraz paplają przez komunikatory.
Nic bardziej błędnego. Według magazynu „Fortune", 87% ze 100 mln użytkowników MySpace (miesięcznie) deklaruje, że ma 18 lat i więcej, a 52%, czyli co drugi, że ma powyżej 35 lat!
To dobra wiadomośc dla magnata medialnego Ruperta Murdocha, właściciela MySpace. Z marketingowego punktu widzenia, trzydziestopięciolatki są zdecydowanie bardziej atrakcyjną grupą docelową niż osiemnastolatki.
Goggle'owi, który podpisał własnie umowe na obsługę reklmową MySpace, będzie łatwiej ich „sprzedać" reklamowo.
Źródło: „Fortune"
> Tag: internet, reklama, marketing, MySpace
Nic bardziej błędnego. Według magazynu „Fortune", 87% ze 100 mln użytkowników MySpace (miesięcznie) deklaruje, że ma 18 lat i więcej, a 52%, czyli co drugi, że ma powyżej 35 lat!
To dobra wiadomośc dla magnata medialnego Ruperta Murdocha, właściciela MySpace. Z marketingowego punktu widzenia, trzydziestopięciolatki są zdecydowanie bardziej atrakcyjną grupą docelową niż osiemnastolatki.
Goggle'owi, który podpisał własnie umowe na obsługę reklmową MySpace, będzie łatwiej ich „sprzedać" reklamowo.
Źródło: „Fortune"
> Tag: internet, reklama, marketing, MySpace
Komentarze