Jak funkcjonuje nasz internetowy DNA, czyli mapa naszej cyfrowej tożsamości


Tożsamość cyfrowa każdego z nas składa się z danych formalnych (e-mail, adres IP...) i nieformalnych (blog, komentarze, zdjęcia, wideo...). Wszystkie te informacje funkcjonują jak geny, tworząc nasz cyfrowy DNA - pisze znakomity francuski ekspert Fred Cavazza, który stworzył „mapę tożsamości cyfrowej" (na zdjęciu powyżej).

Oto lista naszych „cyfrowych genów" sporządzona przez Cavazzę:
Znakomita anliza, która systematyzuje naszą wiedzę o - jak sie okazuje już całkiem dobrze rozwiniętej - internetowej tożsamości.

Źródło: blog Fred Cavazza

> Tag: , . , , , , , , , , , , , , , , , ,

Komentarze

Anonimowy pisze…
ADN czyli DNA?
Anonimowy pisze…
W takim kierunku stworzenia paszportu do tożsamości internetowej zmierza PINO.pl - tak bynajmniej piszą na swoim blogu http://blog.pino.pl
Adrian Pawlak pisze…
Co do wykorzystania programów lojalnościowych w strategii rynkowej firmy, zgadzam się w 100%. W artykule na https://www.przelewy24.pl/blog/jaki-wplyw-na-zachowania-konsumentow-maja-programy-lojalnosciowe można poczytać jak wiele korzyści niesie wdrożenie programów lojalnościowych. Programy lojalnościowe mogą być skuteczną, bezpłatną promocją dla firmy, dlatego warto jest je uwzględnić przy planowaniu kolejnych działań marketingowych.
Michalina pisze…
Jeżeli chodzi o zakupy w moim sklepie internetowym, to moim klientom staram się zapewnić przede wszystkim dogodne metody płatności oraz wysyłki zamówionych towarów. Klienci chętnie zamawiają jakiegoś kuriera np. https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/dpd i dlatego staram się zapewnić im dostęp do kilku różnych firm świadczących usługi kurierskie. Przesyłki kurierskie są z reguły bardzo szybkie i tanie.
Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.
Izabella Nowotka pisze…
Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.